Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er SÅ MANGE tråde om børneværelser og jeg leder efter EN tråd så nu opgiver jeg!
Jeg leder efter et drengeværelse der har tapet på den ene væg der er blå nuancer og mener også der er en lille smule limegrønt på og så er det striber - er der nogen der kan hjælpe? Eller sidder ejermanden der et sted?
Skulle vise det til kæresten fordi jeg synes det så så fint ud, men kan slet ikke finde tråden og der er alt for mange til at jeg gider at kigge dem alle igennem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er SÅ MANGE tråde om børneværelser og jeg leder efter EN tråd så nu opgiver jeg! Jeg leder efter et drengeværelse der har tapet på den ene væg der er blå nuancer og mener også der er en lille smule limegrønt på og så er det striber - er der nogen der kan hjælpe? Eller sidder ejermanden der et sted? Skulle vise det til kæresten fordi jeg synes det så så fint ud, men kan slet ikke finde tråden og der er alt for mange til at jeg gider at kigge dem alle igennem
mig? men det er ikke tapet, det er malet sådan
blankholm skriver: mig? men det er ikke tapet, det er malet sådan
Ja det dig
Og må jeg lige sige WAUW er det virkelig malet? Troede det var tapet
Vi har nemlig snakket om det så det ikke blev for hvidt, men heller ikke for blåt
grinny skriver: Ja det dig Og må jeg lige sige WAUW er det virkelig malet? Troede det var tapet Vi har nemlig snakket om det så det ikke blev for hvidt, men heller ikke for blåt
Ja det er en af min brors malere som har malet det har det på begge endevægge
Min bror har nemlig sit eget malerfirma så jeg ringer altid til storebror hehe
blankholm skriver: Ja det er en af min brors malere som har malet det har det på begge endevægge Min bror har nemlig sit eget malerfirma så jeg ringer altid til storebror hehe
Hvor er du heldig Jeg har ingen maler i min familie, derfor tror jeg det bliver tapet
grinny skriver: Hvor er du heldig Jeg har ingen maler i min familie, derfor tror jeg det bliver tapet
jaaa ved ikke om man kan få det med de farver eller lig.
Men ellers kan en maler altid lave det
Ikke for at blande mig.. men du kan sagtens lave det selv.. jeg er heller ikke maler og har lavet sådan noget selv..
Den lykkelige skriver: Ikke for at blande mig.. men du kan sagtens lave det selv.. jeg er heller ikke maler og har lavet sådan noget selv..
Åh, ved ikke om det er et projekt jeg tør kaste mig ud i :p Hvad og hvordan gjorde du?
Du tager ganske simpelt noget malertape og laver striber i den bredde du ønsker.. så maler du på kanten med hvid maling og lader det tørre hvor efter du maler striberne i de farver de skal være.. og vupti, du har nu malede striber på din væg
grinny skriver: Åh, ved ikke om det er et projekt jeg tør kaste mig ud i :p Hvad og hvordan gjorde du?
Du laver striberne med malertape. Sætter tapen så du får de ønskede bredter på striberne. Så "lukker" du tapen med den nuværende vægfarve, kun på den side af tapen hvor farven skal være dette gør du to gange for at være sikker på at den blå farve ikke løber under tapen og blivet uskarp i kanten. Næste skridt er at male striberne til de dækker, og så tager du tapen langsomt af. gerne mens sidste lag maling stadig er våd. Tadaaaa, knivskarpe striber. Det er ikke svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128