heeeej tøser.....
ååårrrh håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe mig.....
Melina som nærmer sig 16 mdr har altid eeelsket at være ibad.... men pludselig i forgårs græd hun heeeelt vildt og løftede benene op under sig da hun skulle i bad... og hun gik heeelt amok da hun kom ned i badet.. hun græd og græd og rystede helt vildt.. det har hun ALDRIG gjort før... forstår ikke hvad der sker

idag var den igen helt gal... hun sagde nej nej og gik sin vej og da jeg alligevel prøvede at sætte hende op i badet ville hun ikke sætte sig ned og skreg simpelthen så vildt så det gjorde helt ondt i mit hjerte... hun ville igen ikke sætte sig ned....... det lykkedes dog at berolige hende og så hyggede vi lidt ved at hun blev vasket stående og tilsidst satte hun sig selv ned....... og så var der ingen problem

Da hun så omsider kom op pegede hun ned på vandet og sagde av av ..... og det skal lige siges vandet har IKKE været for varmt.... så prøvede at fortælle hende at neeej vandet er ikke av av... vandet er deeeeejligt......
er der nogen der har oplevet noget lignede?? hvad skal jeg gøre?? skal jeg blive ved med at prøve at putte hende i bad og se hvad der sker eller hvad dælen stiller jeg lige op?? forstår det simpelthen ikke

er jo virkelig ked af hun pludselig er så ulykkelig over at skulle ibad når hun nu altid har været så glad for det.......
Anmeld