Fuglemor skriver:
Nu har det ikke været et problem med den store da jeg ammede. Men den lille som nu er 14 måneder har fået flaske, og vi har fået afvænnet den før luren. Mere eller mindre. For h*n vil stadig gerne have den med vand i. En gang tog jeg den væk men så sov h*n ikke. Men hordan kommer jeg helt af med den?
og så har vi jo godnat flasken, og den er stadig meget nødvendig kan jeg mærke. H*n spiser endnu ikke nok til aften til at vi kan droppe nat flasken. Selve grøden en halv time før er droppet da h * n ikke var sulten til den. Viser de selv tegn når de er klar til den kommer væk? For det gør mig ikke noget stadig at skulle give den men er bekymret for om det vil blive ved??
Vores dreng er 15 mdr, og det er nu tre uger siden vi droppede godnat flasken.
Han spiser heller ikke meget aftensmad, vi begyndte at give mad efter dagpleje. Ca kl 16. Der spiser han ret godt, på trods af at de også får lidt om eftermiddagen i DP. Så spuser han lidt til aftensmaden. Nogle gange meget hvis det er noget han særlig godt kan lide.
Vi gav normalt godnat flasken inde i sengen og han faldte i søvn til den. Men så begyndte vi at give den inde i stuen, og så var den pludselig ikke så interessant mere.
Det efter gik vi ind og lagde ham.
Vågner han får han vand i sin drikke dunk.
Anmeld