Hjælp - nok mad ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

banaman89

Tror jeg ikke på at jeg får ..

De sidste to uger hvor jeg ikke har kastet så meget op , er jeg begyndt at spise mindre (hvilket gør min forlovet mega sur på en måde) .. Bare i dag har jeg spist to skiver rugbrød en kl.14 som var okay at spise og en igen har for 30 minutter siden , men jeg får masser at drikke hverdag .. Jeg har bare ikke lyst til mad , kun at sove hele tiden ..

Det giver mig kvalme at spise og jeg opgiver at spise efter meget lidt tid , for jeg bliver så dårlig af at kaste op hele tiden ..

Min læge mener ikke at der er noget han kan gøre andet end jeg har fået nogle stik-piller imod kvalmen+opkastning , men jeg synes ikke at de virker ..

Andre af jer gravide som har det sådan ?? eller nogen der kan hjælpe ??

Hilsen Anna - som er ked af hun ikke kan spise mere og er meget bekymret for sin bebs ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Isabels-mor

sådan havde jeg det oss.. lavede stor set ikk andet end a arbejde og sove.. orkede ikk noget, så min kæreste tvangsfordret mig.. Var en a de "heldige" havde kun kvalme, men varede til jeg kom ca i uge 20.. men blev mere udholdigt.
Har du sagt til læge hvad du spise? kan være han/hun kan komme med nogle forslag
Ved mariekiks er gode til kvalme lige sån nogle stykke når man står op kan tage en de kvalme og så sove med en ekstra pude under hovde, så det kommer lidt højere op, hjalp ved mig..
Håber det går over

Anmeld

13. juli 2009

banaman89

-: Det er faktisk ligemeget hva jeg spiser så får jeg kvalme og opgiver kort efter jeg har mig selv lige lidt mere ..
Idag var det lige rugbrød vi have tilbage skal have købt ind imorgen ..
Men ellers er det ligemeget , selvom det er min livret kan jeg begynde at spise lidt også stopper jeg efter kort tid ..

Mandal: Jeg har haft kvalme som fører til opkastning stort set hvergang ligesiden januar og har det stadigvæk og jeg er 29+3 idag ..
Ja vi har snakket om det men han aner ikke hva der er at gøre for han mener at jeg spiser rigtig nok ..
I min jordmor-gruppen har vi også snakket om det og her er de bare begyndt at komme med råd om hva jeg kan spise som ikke gør ondt at kaste op igen
Jeg har prøvet det med mariekiks fra dag et af men det virker ikke .. og jeg sover med en ekstra pude der jeg er begyndt at lide at meget halsbrand ..

Anmeld

13. juli 2009

banaman89

- skriver:

Måske du bare ikke kan have så meget af gangen?

Hvis du evt stopper lidt hurtigere og så igen en til to timer senere tager lidt?

Så skal jeg stoppe efter den første mundfuld .. også går der flere timer før jeg er sulten igen ..

Anmeld

13. juli 2009

Isabels-mor

det lyder meget underligt.. men så længe baby har det godt og vokser som han/hun skal, er det a holde det nede du kan.. Ved godt det lyder ondt/koldt.. og er jeg ked a men nogle har en meget hård gravidtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.