Brunt udflåd midt i cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg har normalt en cyklus på 28 dage, og jeg er i dag på dag 22..
Her til aften er der kommet sådan en slags brunt flydende udflåd.. Er løbet så kørt, eller kan jeg stadig være gravid?

Jeg bløder ikke. Det er sådan vandet brunt.

Beklager detaljerne Gider bare ikke købe tests, hvis løbet er kørt, men samtidig tænker jeg at kroppen måske bare skal rense ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
ES90 skriver:

Her til aften er der kommet sådan en slags brunt flydende udflåd.. Er løbet så kørt, eller kan jeg stadig være gravid?

Beklager detaljerne Gider bare ikke købe tests, hvis løbet er kørt, men samtidig tænker jeg at kroppen måske bare skal rense ud?

Kan se jeg fik trykket det forkerte sted.
Den skulle selvfølgelig ikke være under kejsersnit! Sorry!

Anmeld

31. juli 2013

MissTas

ES90 skriver:

løbet er ikke kørt vil mene du sagtens akn være gravid.. da jeg blev gravid startede det faks sådan som du beskriver.. så blødte jeg lidt on and of i en 10 dage.. og kunne ikke forstå det.. så tog jeg en test og var gravid

Anmeld

31. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
MissTas skriver:

løbet er ikke kørt vil mene du sagtens akn være gravid.. da jeg blev gravid startede det faks sådan som du beskriver.. så blødte jeg lidt on and of i en 10 dage.. og kunne ikke forstå det.. så tog jeg en test og var gravid

Tak! Så slår jeg lige koldt vand i blodet, selv om jeg synes det er mærkeligt. Har aldrig prøvet at få sådan noget brunt udflåd før tid før

Anmeld

31. juli 2013

Camille Mørch Andersen

da jeg var gravid.. kom der lyserødt/lysebrunt/orange... udflåd men kun når jeg lavede stort.. og vupti var gravid..

men de gange jeg kun har haft brunt udflåd en uge tid inden mens.. er mens ALTID kommet.. og det har både været når jeg har lavet stort og tisset..

Anmeld

31. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Camille Mørch Andersen skriver:

da jeg var gravid.. kom der lyserødt/lysebrunt/orange... udflåd men kun når jeg lavede stort.. og vupti var gravid..

men de gange jeg kun har haft brunt udflåd en uge tid inden mens.. er mens ALTID kommet.. og det har både været når jeg har lavet stort og tisset..

Okay. Mystisk at kroppen er sådan

Jeg har aldrig oplevet det her før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.