Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja. Hvis du glemmer en pille gør kroppen lynhurtigt klar til mens for manges vedkommende
lige gyldigt hvor langt du er i pakken
Elias2010<3 skriver: Ja. Hvis du glemmer en pille gør kroppen lynhurtigt klar til mens for manges vedkommende lige gyldigt hvor langt du er i pakken
Anonym skriver: Det har bare ikk været lige efter hinanden de er glemt og lægen sagDe at det ikk var det, da der ikk kom blod fra livmoderen :/
Det har bare ikk været lige efter hinanden de er glemt og lægen sagDe at det ikk var det, da der ikk kom blod fra livmoderen :/
Svarede lægen dig så ikke på hvad det kunne være ??
Elias2010<3 skriver: Svarede lægen dig så ikke på hvad det kunne være ??
Anonym skriver: Jeg begyndte at bløde pludselig imorges, Det er frisk men ikke helt vildt, og er på 16 dag i min p-pille cyklus, (min cyklus er på 24 dage) men har haft glemt min p-piller 3 gange i denne månede Nogen der ved hvad det kam være?
Jeg begyndte at bløde pludselig imorges, Det er frisk men ikke helt vildt, og er på 16 dag i min p-pille cyklus, (min cyklus er på 24 dage) men har haft glemt min p-piller 3 gange i denne månede Nogen der ved hvad det kam være?
Maja84 skriver: Kan nemt være fordi du glemmer at tage pillerne Er eet en speciel slags p-piller siden din cyklus er på 24 dage da man jo normalt har blødning i den uge man holder pause
Kan nemt være fordi du glemmer at tage pillerne Er eet en speciel slags p-piller siden din cyklus er på 24 dage da man jo normalt har blødning i den uge man holder pause
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128