Gitter for trappe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej piger.

Håber lige på lidt hjælp, vores pige er 2½ år (shit snart 3 )
Vi bor i to-plans lejebolig og har selvfølgelig gitter for trappen - oppe og nede. 

I dag sad vi i stuen og hun trissede rundt som hun plejer.. Pludselig bliver der bum stille og man kalder - intet svar fra hende. 

Går ud og kigger og ser så at hun har taget en stol over til trappen og er kravlet over gitteret... (hun kan godt gå op og ned uden hjælp, men altid under opsyn)...

Hun klarede det stunt, men tænker alligevel at det kan gå rigtig galt? Så nu overvejer jeg om jeg skal fjerne gitteret? eller..? ja, hvad gør man??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Kris89

Problembarnet skriver:

Hej piger.

Vi bor i to-plans lejebolig og har selvfølgelig gitter for trappen - oppe og nede. 

I dag sad vi i stuen og hun trissede rundt som hun plejer.. Pludselig bliver der bum stille og man kalder - intet svar fra hende. 

Går ud og kigger og ser så at hun har taget en stol over til trappen og er kravlet over gitteret... (hun kan godt gå op og ned uden hjælp, men altid under opsyn)...

Hun klarede det stunt, men tænker alligevel at det kan gå rigtig galt? Så nu overvejer jeg om jeg skal fjerne gitteret? eller..? ja, hvad gør man??

har ikke stået i situationen, men hvis oplevede det du beskriver tror jeg at jeg ville fjerne gitteret. især når hun kan selv gå op og ned.

græsset er altid grønnere på den anden side, men måske knap så grønt hvis det ikke er "ulovligt"

Anmeld

31. juli 2013

MorDk

Vores dreng er snart 3 og har kunne klarer trapper lææænge. Jeg tænker at I bør fjerne gitteret da trappen bliver mere spændende når den er "forbudt"

Vores søn går selv op og ned af trapper (ikke altid med opsyn) Vi har vurderet at han godt kan magte det. Børn er jo forskellige.

Men fjern gitteret og tag det som det kommer. Det er mot råd!

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Problembarnet skriver:

Hej piger.

jeg tænker også i skal tage det væk, for det kan gøre mere ondt at falde over gitteret end man lige regner med....

vores blevet taget væk da de var 2, vi boede også til leje der, men da de begyndte at finde måde at kravle over det turde vi ikke risikere at de faktisk faldt pga det.  vi have både for oven og for neden af trappen

Anmeld

31. juli 2013

2babygirls

Problembarnet skriver:

Hej piger.

Vi har ikke lukket for trappe gitteret siden hun var måske halvandet. Hun blir 3 til oktober og fiser op og ned på egen hånd 

Anmeld

31. juli 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tak for råd, tænker også "det værste" hvis hun falder og lander uheldigt, hun kan også sagtens klare trappen (har vi fundet ud af et par gange), er bare ikke tryg ved at det er uden opsyn.. 

Men, gitteret forsvinder (nede).. tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.