Endnu en takling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Du er simpelthen så hårdt ramt

Jeg håber inderligt i får jeres drøm opfyldt.

De kan hjælpe med meget i dag, så jeg tvivler slet ikke på det bliver jeres tur.

Du ved du er i mine tanker og sender en masse positiv energi i din retning søde dig.

Skriv endelig hvis du bare har brug for lige at få snakket med en.

kæmpe kram til dig

Alt ramler!

Føler sku ikke mine skuldre kan bære mere.

Tak for dine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Tulipan

Du skal nok klare det!
Du har været så stærk indtil videre og klaret ting som de fleste andre var brudt sammen over for længst!

Måske er det godt at de har fundet ud af hvad det er så de bedre kan teste for det næste gang du bliver gravid, så I ikke kommer til at stå i samme situation igen? Det må alt andet lige være bedre end total uvished

Hvis du ikke stoler på din læge eller på anden måde har et dårlig forhold til ham/hende, så få dig en ny læge. Det er alt afgørende for både dig og lægen at I kan snakke ordentligt sammen!

Er sikker på du nok skal blive mor. Du er super sej, og når du endelig får et barn skal det nok blive perfekt, det har du fortjent mere end nogen anden!!!

Anmeld

31. juli 2013

FrkRaarup

Anonym23 skriver:

Du skal nok klare det!
Du har været så stærk indtil videre og klaret ting som de fleste andre var brudt sammen over for længst!

Måske er det godt at de har fundet ud af hvad det er så de bedre kan teste for det næste gang du bliver gravid, så I ikke kommer til at stå i samme situation igen? Det må alt andet lige være bedre end total uvished

Hvis du ikke stoler på din læge eller på anden måde har et dårlig forhold til ham/hende, så få dig en ny læge. Det er alt afgørende for både dig og lægen at I kan snakke ordentligt sammen!

Er sikker på du nok skal blive mor. Du er super sej, og når du endelig får et barn skal det nok blive perfekt, det har du fortjent mere end nogen anden!!!

Tak, søde dig

Tager dine ord til mig og tørre endnu en tåre væk!

Anmeld

31. juli 2013

Carina:-)

Du må tro på lægerne kan hjælpe jer.

De er så dygtige i dag,og kan tilbyde jer ægsortering,så tro på det !

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.