Øv øv hvor trels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
0 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg træt af min mor og hendes forskelsbehandling og manglende støtte, hver gang siger hun at hun ikke kan lave om på fortiden men hun ændrer ikke fremtiden.
Hun er der hele tiden for mine søstre især den mindste
I dag skulle jeg over med en gave og nogle penge til et familie arrangement, og hun vidste jeg kom i dag, har så overset hun i en besked omkring noget andet også har spurgt om hvad tid jeg kom. Har dog stået hele dagen med bund umulige børn.
Kommer så over til dem efter en køretur på 20 min og møder en låst dør, jamen de var da så lige taget på hyggetur 30-40 min væk, og det er den vej jeg lige er kommet fra, hun vidste jeg kom, hun har ikke givet udtryk for de skulle andet, og hun har ikke ringet og sagt de lige kørte eller tilbudt at hente tingene på tilbage vejen. Det værstevar at hunbebrejdede mig fordi jeg ikke lige havde skrevet hvad tid jeg kom, og havde jeg set den del havde jeg da skrevet, men skulle passe ind med børnene og havde hun sagt de skulle et sted hen havde vi fundet ud af det.

Er så sur, 40 min kørsel for ingenting

Er så træt af alt åbenbart er min skyld og der ikke er interesse eller vises hensyn jeg ved godt vi begge har ferie men de har altid så mange andre ting de hellere vil end se os og børnene og for længe siden ringede hun midt i ugen og spurgte om vi kom lørdag men vi havde planer, så blev hun sur/fornærmet, hun vil have fordelene men ikke ofre noget og det her rippede bare op i det hele, hold fast hvor er det bare trels, og hun har ikke svaret på mine beskeder, så hår åbenbart kun den ene vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.