6,1 kg baby født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Laulund87

Så lige billedet.. Puha det er synd og det er i hvert fald ikke noget baby over det barn. Håber ikke hun er alt for syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Noahmor

o1Mutte skriver:

Utroligt hvis hun ikke er flækket fra ende til anden

det er sjovt nok ikke moren, der viser barnet frem. Mon ikke hun ligger i en seng og ømmer sig.

Anmeld

31. juli 2013

Noahmor

Laulund87 skriver:

Så lige billedet.. Puha det er synd og det er i hvert fald ikke noget baby over det barn. Håber ikke hun er alt for syg

Nej, håber da babyen ikke fejler noget. 

Anmeld

31. juli 2013

Carina:-)

Utroligt det er gået godt .

Anmeld

31. juli 2013

Team Putte

Noahmor skriver:

Wauw!

har lige læst at der er blevet en baby på 6,1 kg i Tyskland og så var det ikke engang ved kejsersnit. 

Av, min biip siger jeg bare. 

en fra min mødregruppe fødte 3 uger før termin og han vejede 5,6 kg.. Prøv at forestille dig hvad knægten havde vejet hvis hun havde gået fuld tid, eller endda over tid!

Anmeld

31. juli 2013

mor88

Altså, 6,1 kg er rigtig meget, men det er muligt at føde så stort et barn. Min svigerfar vejede 6,5 kg og blev født normalt 

Anmeld

31. juli 2013

annec

Loa skriver:

Det er altså på grænsen til ulækkert, undskyld mig, men den "baby" ser jo ikke engang nuser/kær ud......

Ulækkert??
Det er da ikke babys skyld..

Min søn blev skønnet til 4800.. Hvis nogen havde kaldt ham ulækker, var jeg fandme blevet tosset..

Anmeld

31. juli 2013

Louise H.

Det er 3 gange så meget baby, som jeg fødte

Men altså det er jo hvad der sker, at man får diabetes..

Anmeld

31. juli 2013

Noahmor

Team Putte skriver:

en fra min mødregruppe fødte 3 uger før termin og han vejede 5,6 kg.. Prøv at forestille dig hvad knægten havde vejet hvis hun havde gået fuld tid, eller endda over tid!

Wauw. 

hvordan var den fødsel gået? 

Anmeld

31. juli 2013

Noahmor

mor88 skriver:

Altså, 6,1 kg er rigtig meget, men det er muligt at føde så stort et barn. Min svigerfar vejede 6,5 kg og blev født normalt 

Stakkels hans mor. Han må da have været et af de største børn født i Danmark. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.