Udbetaling Danmark - udbetalinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

DitteFisk

CroQuis skriver:

Jeg har faktisk selv lige ringet til dem igår, fordi jeg ikke fattede noget 

Får udbetaling den sidste torsdag i måneden (altså 25/7 denne måned) og skæringsdatoen er søndagen inden den sidste torsdag (altså den 21/7) 

Okay, super - jeg forstår bare ikke helt det med skæringsdato? o_O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

FrkZier

malliebooh skriver:

Håber jeg ikke spørger for meget ,  men synes ikke der er så mange svar at finde omkring det..

Udbetaler de med det samme at ansøgningen er behandlet eller skal jeg vente til den oprindelige udbetalingsdag?  

Jeg fik penge med tilbage virkende kraft - altså D. 14 hvor alt var gået igennem osv fik jeg penge fra den dag jeg havde ansøgt og frem til d. 14

Anmeld

31. juli 2013

CroQuis

DitteFisk skriver:

Okay, super - jeg forstår bare ikke helt det med skæringsdato? o_O

Det er vel ligesom ved alm. månedsløn, der er skæringsdatoen altid den 20. (der hvor jeg arbejdede). Altså inden den dato skulle der indgives overarbejde for at det kunne komme med til udbetaling den sidste dag i måneden.

Hvis jeg nu var syg fra den 25. - 30. ville de 5 sygedage ikke blive trukket samme måned, men først måneden efter, da skæringsdatoerne løber fra den 20. til den 20.

Men skal ikke kunne sige hvorfor de også har det sådan i Udbetaling Danmark 

Anmeld

31. juli 2013

1990h

Rinepigen skriver:

Hm jeg har lige fået min første "lønseddel" idag på barselsdagpenge som ligger til udbetaling i morgen.. så bliver lige nød til at spørge ang de 4 eller 5 ugers betaling

Man får jo en ugentlig sats derfra som så slut på mdr giver en samlet løn alt afhængigt af ens sats.

men du siger man nogle gange for for 5 uger ? dvs man lige pludselig for en helt uge sats mere i løn ? er der så også nogle gange man kun får for 3 uger eller hvordan hænger det sammen  

sorry hvis jeg spørger dumt hehe

nej kun 4 og 5 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.