Særlig uddannelsesydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er der andre herinde der er på denne ydelse og kunne hjælpe mig med om hvor meget jeg skal betale i f.eks. ATP og om ens trækprocent er det samme som ved KH eller dagpengene eller hvor jeg ville kunne læse mere om dette?

jeg havde lavet en udregning udfra de oplysninger ejg havde da jeg var på DP men kan se at jeg ikke får det udbetalt jeg havde regnet mig frem til... (den positive vej for en gangs skyld har faktisk fået mere end jeg havde regnet med) Men kunne være rart for at få vores budget osv til at hænge sammen at jeg selv kunne følge med udregningen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Wampires

Det jeg har brug for hvis der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan læse mig frem til mit fradrag de har brugt og om nogen ved hvor meget ATP, AM bidrag deslignende man skal betale på denne ydelse...

Anmeld

31. juli 2013

dpb

Det jeg har brug for hvis der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan læse mig frem til mit fradrag de har brugt og om nogen ved hvor meget ATP, AM bidrag deslignende man skal betale på denne ydelse...

umiddelbart bliver der hverken trukket til AM eller ATP... medmindre ATP ligger under de 39% som bliver trukket iflg. den udbetalingsmeddelelse jeg får... AM bliver der ihvertfald ikke trukket kan jeg se...

ved ikke om det var helt svar nok

Qnuz

Anmeld

31. juli 2013

Wampires

dpb skriver:

umiddelbart bliver der hverken trukket til AM eller ATP... medmindre ATP ligger under de 39% som bliver trukket iflg. den udbetalingsmeddelelse jeg får... AM bliver der ihvertfald ikke trukket kan jeg se...

ved ikke om det var helt svar nok

Qnuz

helt fint svar

fik fat i Skat da jeg havde fået kigget på min udbetalingsmeddelse og mit frdrag pludselig er noget andet end jeg er vant til

Han var meget modvillig med at svare mig andet end at det var fordi at fradraget nu blev udregnet på en anden måde...

på DP får man udregnet et ugefradrag da man jo får for x antal uger ad gangen... på Særlig uddannelsesydelse får månedsfradrag da man får for en måned ad gangen...

så ugefradraget er årsfradraget delt med 52, og månedsfradraget er årsfradraget delt med 12 og derfor bliver det forskellige beløb og derfor ender jeg med mere udbetalt end jeg troede da fradraget bliver større pr.mdr. end jeg er vant til....

Bare lige hvis der var andre der som mig undrede sig når de overgik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.