Godmorgen,
Jeg skrev et indlæg for et par dage siden omkring, at jeg var/er ekstem svimmel...
Jeg har så været ved lægen, og fået konstateret løse øresten, lægen udførte nogle tests, som klart viste at det er det..
Mit spørgsmål er så, om der er andre der også har prøvet at have det? Og hvor længe I eventuelt led under det?
Lægen siger at der kan gå alt fra uger, til 6 mdr., inden jeg er ovenpå - Æv!!
For mig viser det sig ved at jeg stort set hele tiden kører i karusel, både indvendigt (forstået på den måde at det følelse som om kroppen drejer rundt), og udvendigt, forstået på den måde at verden rent faktisk drejer rundt, og sejler..
Jeg har lettere sløret syn, hvis jeg ser fjernsyn eller sidder foran pc´en for længe.
Jeg har fået nogle øvelser jeg skal lave hjemme, hvor jeg skal sidde i sofaen og tilte først til den ene side og derefter den anden, problemet er bare at når jeg tilter til venstre, så "besvimer" jeg, jeg er altså væk i ca. 10 sek, hvor alt bare sortner, og jeg ikke rigtigt er tilstede... Så jeg tør ikke lave dem uden min mand er hjemme.
Jeg må ikke køre bil førend jeg er ovenpå, og jeg har fået en god aftale med jobbet, om at jeg kan arbejde hjemme det meste af tiden og møde ind nogle dage eller blot timer indimellem - det er ret flot af jobbet

Knus
Anmeld