Jaaamen!! Ægløsning og fodbold i fjerneren!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
3 synes godt om
31. juli 2013

MsDane

Må jeg lige brokke mig?  Havde ægløsning i går og så er der en eller anden vigtig kamp i tv! - åbenbart ikke så vigtig, at manden kunne undgå at falde i søvn til sidst  Så fik ikke udnyttet chancen!

Godt vi har taget forskud på glæderne lørdag, søndag og mandag - så er der da en lille chance endnu  

Nægter at lave et kærlighedsbarn med pligt-sex, så må der gå den ekstra måned i stedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

CH2012

MsDane skriver:

Må jeg lige brokke mig?  Havde ægløsning i går og så er der en eller anden vigtig kamp i tv! - åbenbart ikke så vigtig, at manden kunne undgå at falde i søvn til sidst  Så fik ikke udnyttet chancen!

Godt vi har taget forskud på glæderne lørdag, søndag og mandag - så er der da en lille chance endnu  

Nægter at lave et kærlighedsbarn med pligt-sex, så må der gå den ekstra måned i stedet..

Øv da Men håber den stadig er der...  

Anmeld

1. august 2013

MsDane

CH2012 skriver:

Øv da Men håber den stadig er der...  

Tak.. :-) Gør jer også 

Anmeld

1. august 2013

Team Putte

MsDane skriver:

Næste gang så udnyt halvlegen her synes kæresten det er frækt hvis jeg siger jeg vil have sex på et bestemt tidspunkt og fodbold OG sex er et match made in heaven for de fleste mænd

Anmeld

1. august 2013

san

Vi har pligt-sex engang imellem  det gør mig ikke sport, det skal nok blive et kærlighedsbarn alligevel, og det så var en ups'er eller kom med storken hehe vil jeg ekske det, glæder mig til den kommer...

men kan godt forstå dig

Anmeld

1. august 2013

MsDane

Team Putte skriver:

Næste gang så udnyt halvlegen her synes kæresten det er frækt hvis jeg siger jeg vil have sex på et bestemt tidspunkt og fodbold OG sex er et match made in heaven for de fleste mænd

Hahha.. Jeg forsøgte.. Men altså.. Han er slet ikke åben for kommunikation, når der er bold! Men pyt.. Der var ingen kamp i går

Anmeld

1. august 2013

MsDane

san skriver:

Vi har pligt-sex engang imellem  det gør mig ikke sport, det skal nok blive et kærlighedsbarn alligevel, og det så var en ups'er eller kom med storken hehe vil jeg ekske det, glæder mig til den kommer...

men kan godt forstå dig

Det ender det selvfølgelig også lidt med, jeg ligger nok lige lidt mere op til det end normalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.