hjælp til plads i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er anonym da vi er igang med projekt baby tre. Men skal lige Høre

jer der er to voksne og så tre børn under tre et halvt år, hvilken bil kører i i? 

Her tænker jeg på det med plads til tre autostole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

SjeBets

Vi kører i en Opel Zafira, der har vi 3 på bagsædet, og når vi har flere børn med er den udstyret med 7 sæder.

Det er en dejlig bil, dog alt for dyr i benzin økonomi i min mening, men ok hvis man ikke skal køre så meget som jeg skal.

Anmeld

30. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym da vi er igang med projekt baby tre. Men skal lige Høre

jer der er to voksne og så tre børn under tre et halvt år, hvilken bil kører i i? 

Her tænker jeg på det med plads til tre autostole.

Nu har jeg kun et barn men tænker biler som Citroen Berlingo, Fiat Multipla, VW Touran, Opel Zafira, Ford Galaxy, Renault Grand Scenic og biler i den dur

Anmeld

31. juli 2013

Muffinmus

c-max, til at betale, ok i brændstof, ok forsikring, kan have tre unger bag i og en barnevogn :-), men ikke den største model, havde jeg valget nu havde jeg taget s-max.....

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

Vi arbejder selv på nr 3 og de eneste 2 biler hvor der med sikkerhed kan være 3 autostole er citroen grand C4 Picasso (den model valgte vi) og en Renault grand scenic da de har 3 sæder til isofix hvor andre bil modeller skal man være mere kreativ og risikoen for at få den autostol man ønsker ikke kan være i bilen især da nr 1 og nr 2 autostole fylder en del. Mine unger er 2.5 og 15 mdr og vi håber nr 3 snart lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.