Skuffet over standby plads??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
3 svar
6 synes godt om
30. juli 2013

ESV

Jeg har læst flere steder idag både her og på facebook om folk der er skuffede over en standby plads til drømme udd. Og helt ærlig hvorfor??? Jeg forstår det ikke! En standby plads sikre jo optagelse på udd hvis ikke nu og her så næste gang der starter hold. Jeg fik selv en standby plads i i sin tid og var jublende lykkelig over at det bare var et spørgsmål om tid før jeg var igang med en udd.
Selvfølgelig er det da surt ikke at komme igang med det sammen men på den anden side, ville det ikke være værre at være en af dem der fik et afslag??

Jeg må indrømme at jeg er en smule forundret over al denne skuffelse!

Og til dem der er kommet ind både med det samme og på stand by: hjertelig tillykke håber i bliver glade for jeres valg af fremtid.
Til de af jer der var så uheldige at få afslag: jeg er ked af det på jeres vegne. Jeg håber i får mulighed for at komme ind på drømme uddannelsen næste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Tip!

Jeg oplevede at der var et par stykker som faktisk kom ind på "standby" da jeg var mentor for en klasse. 3-4 stykker kom ind i løbet af den første uge.. Så vær tålmodige, der er ALTID nogen som ikke dukker op på uddannelse..

Anmeld

30. juli 2013

Wimmie

ESV skriver:

Jeg har læst flere steder idag både her og på facebook om folk der er skuffede over en standby plads til drømme udd. Og helt ærlig hvorfor??? Jeg forstår det ikke! En standby plads sikre jo optagelse på udd hvis ikke nu og her så næste gang der starter hold. Jeg fik selv en standby plads i i sin tid og var jublende lykkelig over at det bare var et spørgsmål om tid før jeg var igang med en udd.
Selvfølgelig er det da surt ikke at komme igang med det sammen men på den anden side, ville det ikke være værre at være en af dem der fik et afslag??

Jeg må indrømme at jeg er en smule forundret over al denne skuffelse!

Og til dem der er kommet ind både med det samme og på stand by: hjertelig tillykke håber i bliver glade for jeres valg af fremtid.
Til de af jer der var så uheldige at få afslag: jeg er ked af det på jeres vegne. Jeg håber i får mulighed for at komme ind på drømme uddannelsen næste gang!

Måske er der nogen der ikke ved hvad de skal lave det næste halve år hvis de kommer til at vente så længe? Måske bliver de presset økonomisk eller andet.
Jeg forstår godt skuffelsen - bare fordi man er sikret at komme ind har man da lov til at være ked af at man måske kommer til at vente et halvt år..det er længe hvis man ikke har et job f.eks.

Anmeld

30. juli 2013

SjeBets

jeg kan nu godt forstå skuffelsen, hvis man havde håbet at komme ind med det samme, men de er jo så heldige i at have en garanteret plads, Men lige når man får det at vide er det da skuffende. Og man kan jo ikke selv styre hvad man føler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.