Æg på frys - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
5 svar
2 synes godt om
30. juli 2013

malenemusen

Hej piger,
Vi har to strå med æg på frys liggende på OUH tilbage fra 2011 da vi lavede vores skønne guldklump.
Nu begynder tankerne så småt at vende lidt mod en mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor længe OUH beholder ens æg på frys.
Jeg har desværre mistet mit fine "bevis" for æggene, men tænker at det ikke bør være et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Hullabullabulla

malenemusen skriver:

Hej piger,
Vi har to strå med æg på frys liggende på OUH tilbage fra 2011 da vi lavede vores skønne guldklump.
Nu begynder tankerne så småt at vende lidt mod en mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor længe OUH beholder ens æg på frys.
Jeg har desværre mistet mit fine "bevis" for æggene, men tænker at det ikke bør være et problem

Mener det er 5 år

Anmeld

30. juli 2013

Mini us

5 år

Anmeld

30. juli 2013

malenemusen

Britt88 skriver:

Mener det er 5 år

Tusind tak for svar, så kan jeg godt slå koldt vand i blodet lidt endnu

Anmeld

30. juli 2013

malenemusen

Mini us skriver:

5 år

Tusind tak for svar

Anmeld

30. juli 2013

Viventerjer

malenemusen skriver:

Hej piger,

Du skal selv tage kontakt til dem inden der er gået fem år .. De minder dig ikke om det, så hvis du ikke henvender dig inden de fem år er gået, bliver æggene destrueret uden du får videre besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.