Hvad bruger I? Plejeprodukter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Findusinde

Hej..

Jeg har undersøgt og kigget rundt omkring i butikker i et stykke tid nu, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal købe..

Hvad bruger I til jeres små guldklumper af plejeprodukter.. Altså hvilke mærke?

Har kigget på matas´s produkter, libero, derma, natusan, babycare osv.. Jeg kan ikke helt hitte ud af hvad det skal være..

Og hvad bruger i? Vådservietter, eller engangsvaskeklude? Har også hørt at hjemmestrikket vaskeklude skulle være super gode?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Pige2009

Jeg har selv tænkt på, at bruge neutral, når det bliver relevant, men de behøver da ikke nogen produkter til at starte med...

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Jeg bruger Derma og Ânglamark produkter til mine...... Milas har sart hud pga børneeksem, så bruger også Locobase repair....

Hold dig væk fra Natusan, det sku være ret "kriminelt" mht tilsætningsstoffer osv.....

Jeg bruger skumvaskeklude til bagdelen til Milas til dagligt og ellers kun alm stofvaskeklude, og er vi nogle steder har jeg vaskeservietter med i pusletasken. Har lige fundet nogle gode økologiske med bambus i Fakta.... De er gode.....

Anmeld

13. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger som regel derma til mine børn, eller nogen gange matas.
Men bruger ALTID svanemærkede produkter til dem.
Af vådservietter bruger jeg nogle økologiske bambus- nogen... de kan købes i bilka og føtex

Anmeld

13. juli 2009

Diana...

Ingen ting... Jo når han har lidt rød numse hvad der er sjældent så bruger jeg matas salve. Men ellers ingen ting... Men du skal jo ikke bruge noget til dem det første lange tid.

Anmeld

13. juli 2009

karina1980

jeg bruger kun aloe vera produkter, som jeg får igennem min svigerfar til røde numser,skrammer,solskoldninger og så har jeg ellers derma stående til resten

Anmeld

13. juli 2009

Findusinde

Jeg har netop hentet baby pakken fra matas, og i den lille bog der er med, der nævner de babysæbe og babyolie en del gange.. Så det regende jeg med at jeg skulle ha fat i?

Anmeld

13. juli 2009

Lullaby

Anglemark zink, vådservietter og lignende. De første par uger fraråder man at bade ungerne da de er beskyttet. Efter de par uger kan man bruge babyolie i badet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.