opdel børneværelse.! nogen der ved hvordan jeg kan gørre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

heejsa...

det er sådan at jeg skal have opdelt min barns værelse op, værelsen er ikke så stort igen, men perfekt hvis det kan blive delt op. hvor der så kan blive sat en plade op, (spontplade) kan det mon lade sig gøre??

pladen som skal op er ved en skråning væg og loftet. , giver det mon mening..  tænk det skulle forstille dette som på billedet, har ikke mulighed for at kunne få billedet heriunde...

kan man evt købe nogle dimser som kan skrues på vægen og loftet og så på en måde sætte spontpladen fast?? kom med jeres forslag vil så gerne have at det kan lade sig gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

heejsa...

det er sådan at jeg skal have opdelt min barns værelse op, værelsen er ikke så stort igen, men perfekt hvis det kan blive delt op. hvor der så kan blive sat en plade op, (spontplade) kan det mon lade sig gøre??

pladen som skal op er ved en skråning væg og loftet. , giver det mon mening..  tænk det skulle forstille dette som på billedet, har ikke mulighed for at kunne få billedet heriunde...

kan man evt købe nogle dimser som kan skrues på vægen og loftet og så på en måde sætte spontpladen fast?? kom med jeres forslag vil så gerne have at det kan lade sig gøre...

JA, du skal blot have fat i nogle vinkelbeslag:-) 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

ok. tak tror du det ville være en god løsning?? -

altså sætte det på vægen og loftet??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

hva jeg lige har været inde og tjekke tror jeg simpelhen ikke det kan lade sig gørre..

jeg tænker på om man så skal have fat i nogel magnet dimser , eller hvad kan der ellers bruges?

det skal jo være noget som kan holde pladen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.