Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vild udvikling fra idag!!!
Sgu da heldigt jeg fik købt 42 æl-teste så jeg kunne fange den æl!
haha wuhuuuii!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: Vild udvikling fra idag!!! Sgu da heldigt jeg fik købt 42 æl-teste så jeg kunne fange den æl! haha wuhuuuii!!!
Nøj hvor er jeg glad for at cyklus er kortere nu ! Er på 14. Dagen og sidste gang lå æl på 22. Dagen !!
Team Putte skriver:42 tests er ikke for mange når du sådan går test amok det er en rigtig fin positiv test!
Team Putte skriver: 42 tests er ikke for mange når du sådan går test amok det er en rigtig fin positiv test!
42 tests er ikke for mange når du sådan går test amok det er en rigtig fin positiv test!
Så skulle jeg næsten ikke vise dig dette, men gør det alligevel!
Elias2010<3 skriver: Så skulle jeg næsten ikke vise dig dette, men gør det alligevel!
pussekat skriver: hejsahahaha men godt mand ikke skal have sex være gang du lave en for så være han da nok lige julben
hejsahahaha men godt mand ikke skal have sex være gang du lave en for så være han da nok lige julben
Fnis !
Elias2010<3 skriver: Griner Nej det er det vel ikke hehe .. Jeg må være årets testmonster
Griner Nej det er det vel ikke hehe .. Jeg må være årets testmonster
Nej det kan jeg love for du ikke er ;-)
du kan godt se hvis du tester i morgen og den er som de 2 1. fra i dag så havde du missede den.
Sæt igang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128