At skulle tage stilling til noget man aldrig har tænkt over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Wimmie

Sidder nu i en situation hvor vi som familie pludselig skal tage en beslutning om noget, vi aldrig har overvejet før, eller jo måske været en smule afvisende overfor..

Vi/jeg er blevet headhuntet af en caster til et tv program, omhandlende vores familie situation, og vi sidder ærlig talt med lidt blandede følelser og ved ikke helt om vi vil vise vores familie frem på tv..

Hvilke overvejelser skal man gøre inden man siger ja til sådan noget?? Vi bor jo i et meget lille samfund, så i lokalsamfundet vil det ihvertfald betyde genkendelse, og det er fair nok, de fleste kender os i forvejen.. Men jeg er nok lidt bange for reaktionerne omkring det hele?? Er der nogen herinde der har medvirket i et dokumentar program der vil fortælle lidt om hvilke overvejelser de gjorde sig?? Og NEJ det er IKKE de unge mødre, men et helt nyt program der ikke er vist på tv endnu..

Jeg var med i dokumentaren "Babyklinikken" og det var en hyggelig og sjov oplevelse 

Jeg er normalt også et MEGET privat menneske men alligevel tænkte jeg at det kunne være sjovt at prøve noget nyt.
Det betød meget at jeg/vi har helt trygge ved de der skulle lave programmet og de var ude til en prøvefilmning og var vildt søde og rare og der var en god kemi.

Og jeg kan stadig stå 100% inde for alt hvad der er blevet vist - intet er blevet fordrejet eller noget.

Hvis alle involverede er ok med det og man føler sig tryg ved folkene bag, så synes jeg det er en fin idé netop for at overvinde nogle personlige grænser og prøve noget nyt og udfordrende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.