Dukker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

sabrina89

Vores datter fylder snart 2 så er ved at kigge efter hvad hun kunne ønske sig. hun er elsker at lege med sin dukkevogn og dukke (hun har en lille billig dukke) så tænkte at hun kunne ønske sig en ny lidt større dukke. jeg har kigget på en Rubens dukke men ved ikke om den bliver for bamse agtig. 

Hvilken dukke hitter ved jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Mumto3

Kathe Kruse dukker de kan kun  købes på nettet, og er dyre , men de er alle pengene værd!!! Alle som ser min datters dukker ( hun har to, den lille bambini og mellem badedukke) er helt vilde med dem. De er virkelig rigtig rigtig søde!

Anmeld

30. juli 2013

Clisolka

sabrina89 skriver:

Vores datter fylder snart 2 så er ved at kigge efter hvad hun kunne ønske sig. hun er elsker at lege med sin dukkevogn og dukke (hun har en lille billig dukke) så tænkte at hun kunne ønske sig en ny lidt større dukke. jeg har kigget på en Rubens dukke men ved ikke om den bliver for bamse agtig. 

Hvilken dukke hitter ved jeres børn?

Herhjemme har Isabella 2 new-born dukker - en blød og en hård. Fordelen er at hun kan tage den hårde med i bad og vaske den 

Anmeld

30. juli 2013

FogL

Mumto3 skriver:

Kathe Kruse dukker de kan kun  købes på nettet, og er dyre , men de er alle pengene værd!!! Alle som ser min datters dukker ( hun har to, den lille bambini og mellem badedukke) er helt vilde med dem. De er virkelig rigtig rigtig søde!

Ja de er da godtnok fine! De laver også meget andet sødt baby- og børnelegetøj!

Anmeld

30. juli 2013

NinaNymannMadsen

baby born er et stort hit her hos min datter på 21 måneder.

og ellers de der dukker der kan sige noget når man trykker dem på maven (ved ikke hvad de hedder)

Anmeld

30. juli 2013

FogL

Nu har jeg lige siddet og kigget lidt på det - tror Freyja skal have en Haba dukke. De er så farverige Synes lidt, at de hårde dukker (baby born etc) må vente

Havde en veninde som ,da vi var små, havde en dukke, som lignede en nyfødt rigtig meget - nogle der ved hvor man kan få dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.