Babyting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
12 svar
6 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

manden har jo langt om længe gået med til pb2 

så tænker jeg vil hyggekøbe lidt baby stuff.

hvad har i købt inden i vidste kønnet på barnet?

søger en masse inspiration til neutrale ting, bade tøj udstyr osv som er fint til både dreng og pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

søger en masse inspiration til neutrale ting, bade tøj udstyr osv som er fint til både dreng og pige 

jeg købte selv ikke noget før vi kendte kønnet - men man kan i H&M få en del neutralt tøj med smølfer, tigerdyr, bamser osv

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg købte selv ikke noget før vi kendte kønnet - men man kan i H&M få en del neutralt tøj med smølfer, tigerdyr, bamser osv

Er ihvertfald ikke til smølfer tigerdyr mm. 

Så du ventede med alt til du vidste kønnet? Jeg er så skruk og må bare begynde med at bygge rede NU!! 

Anmeld

30. juli 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg er 13+2 med nummer to og har intet købt endnu. 

Vil ikke købe noget før jeg kender kønnet. For det kommer an på, hvad køn det er, hvad jeg mangler og vil købe. 

Anmeld

30. juli 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg købte en masse tøj i neutrale farver da jeg fandt ud af at jeg var gravid, men da vi så fik af vide at jeg ventede en pige blev der shoppet alt i lyserødt og lilla Og det neutrale er ALDRIG blevet brugt.

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Er ihvertfald ikke til smølfer tigerdyr mm. 

Så du ventede med alt til du vidste kønnet? Jeg er så skruk og må bare begynde med at bygge rede NU!! 

ja jeg ventede til vi kendte kønnet - synes det er fjollet at bruge penge på en masse kønsneutralt tøj når man med 99% sikkerhed går ud og købe en masse køns-passende tøj efter man har fundet ud af kønnet..

Anmeld

30. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Vi kender ikke kønnet endnu og var i sidste uge ude for at købe lidt tøj men vi endte med slet ikke at købe noget - synes det er ret vildt så lidt kønsneutralt tøj der er og det der er er meeeeget kedeligt

Anmeld

30. juli 2013

L&V

Jeg har ik købt noget som helst nogle af gangene før vi vidste kønnet for ved jeg ik vil få brugt det kedelige neutrale når jeg kendte kønnet

Anmeld

30. juli 2013

Clisolka

Anonym skriver:

I denne graviditet er jeg først nu begyndt at shoppe babytøj (33+2) - det bliver en lillebror. Meget kan genbruges fra storesøster, så det er ikke meget jeg skal ud og købe 

Anmeld

30. juli 2013

MosterA

Jeg købte intet inden jeg var gravid, hvad hvis der gik flere år og jeg slet ikke ville kunne lide det til den tid? 

Vi ville ikke vide kønnet og købte derfor tøj der kunne gå til begge køn, men ikke det der pusse-nusse-noget i råhvid, men i stærke farver. Nu hænger jeg mig ikke så meget i hvad der er pige- og drengefarver så syntes jeg fandt hvad jeg havde brug for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.