ved godt det lyder lidt strengt det jeg skriver nu, men jeg forstår simpelthen ikke det der "ville I have sex i det tidsrum"-spørgsmål..
Det lyder simpelthen så uromantisk, som om man KUN vil have sex hvis der er sandsynlighed for at blive gravid..
Ved godt, at når man virkelig ønsker sig at blive gravid, er man nødt til at holde øje og regnskab med en masse for at gøre det nemmere, MEN jeg synes altså det virker lidt mærkeligt at man kan være i tvivl om man "bør" have sex en dag, eller om det kan UNDGÅS.. - min mening er, at er man i tvivl om det er det rigtige tidspunkt, så giv det et forsøg - hvad er det værste der kan ske ved det? - en god stund med kæresten/manden?
Og ja, jeg ved godt, at man heller ikke skal gøre det ALT for ofte i den rigtige periode, da sædkvaliteten så ikke bliver optimal, eller hvad det nu er Der gør chancerne dårligere.. MEN sex 1 - 2 gange daglig, kan da på ingen måde skade nogen steder i ÆLperioden? Heller ikke selvom man er i tvivl om der stadig er mulighed for befrugtning!
undskyld den lange smøre, og det var på ingen måde et personligt angreb, men nu har jeg bare undret/irriteret mig over lignene tråde så længe, at jeg blev nødt til at ytre min mening..
men ja, gi' den gas også i dag, det kan ikke være så skidt, at det ikke er godt for noget!
Anmeld