HJÆLP mig lige piger... har brug for jeres gode fantasi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2008

Pia.

Jeg går med hovede under armen for tiden og i en helt anden verden... Så verdens væreste mor havde lige glemt at hendes store søn skulle til Fødselsdag på Lørdag allerede kl. 9.30 .....

Butikkerne er bare så lukket lige nu ... Det er normalt noget jeg går meget op i og kan godt lide at brug tid sammen med Mikkel til at finde den helt rigtige GAVE og prøve at ramme det de ønsker sig og stadig gøre det på det penge plan som er aftalt i klassen - max 50 kr....

Men hvad gør jeg nu... - Jim mener man kan give penge - men øv hvor er det taveligt at give penge... eller ???

Hvad siger I ??? hvad gør jeg her på falderebet 2 dage før, med meget lukket butikker...

KNUS PIA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

Jan9e D

Hej Pia. Ja enten så pisker du til Blika på lørdag når de åbner kl 8 i Næstved så kan du lige nå tilbage inden han skal afsted, eller også kunne du evt, lave en larve med mønter, fx 5' er som hoved, og enere som krop, lim ben og øjene og følehorn på af karton eller papir. Ellers er det en tur til en af sommerhus områderne der må da ligge nogen nede ved jer, de hart da som oftest noget legetøj liggende i deres supermarkeder, bold, lego mm. Håber du kan bruge nogen af ideerne (H) Jannie

Anmeld

20. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Jeg går med hovede under armen for tiden og i en helt anden verden... Så verdens væreste mor havde lige glemt at hendes store søn skulle til Fødselsdag på Lørdag allerede kl. 9.30 .....

Butikkerne er bare så lukket lige nu ... Det er normalt noget jeg går meget op i og kan godt lide at brug tid sammen med Mikkel til at finde den helt rigtige GAVE og prøve at ramme det de ønsker sig og stadig gøre det på det penge plan som er aftalt i klassen - max 50 kr....

Men hvad gør jeg nu... - Jim mener man kan give penge - men øv hvor er det taveligt at give penge... eller ???

Hvad siger I ??? hvad gør jeg her på falderebet 2 dage før, med meget lukket butikker...

KNUS PIA

Er det dig der mener det er "tarveligt" med penge eller børnene???;)
I jeppes klasse ønsker de sig penge, så de kan købe en lidt større ting og det synes jeg er helt fint...måske jeg som mor ville synes en gave var hyggeligere, men børnene er vilde med at spare op og få penge og det er jo nem der bestemmer det.:)
Måske Mikkel kan lave en fin tegning hvor I kan lime mønter eller seddel ind..det har jeppe og jeg gjort flere gange og evt også med blomster osv...JUeppe limede engang noget på der lignede en pakke, som bare var en lomme hvor der lå en seddel i..hvis du forstår..
Knus og god fødselsdag...

Anmeld

20. marts 2008

Pia

Find en døgner eller tankstation hvor du kan købe et påskeæg. Lav så et gækkebrev. Læg pengene her ved og giv det sammen med påskeægget.
Vi står nemlig i samme sitatuion. Dog havde vi ikke glemt det, men fik først invitationen sent i går.
Så gaven fra os bliver en påskepoe frra aldi til 17 kr og så penge i et kort eller gækkebrev .

Mvh Pia.

Anmeld

20. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

KNUS PIA

Er det dig der mener det er "tarveligt" med penge eller børnene???;)
I jeppes klasse ønsker de sig penge, så de kan købe en lidt større ting og det synes jeg er helt fint...måske jeg som mor ville synes en gave var hyggeligere, men børnene er vilde med at spare op og få penge og det er jo nem der bestemmer det.:)
Måske Mikkel kan lave en fin tegning hvor I kan lime mønter eller seddel ind..det har jeppe og jeg gjort flere gange og evt også med blomster osv...JUeppe limede engang noget på der lignede en pakke, som bare var en lomme hvor der lå en seddel i..hvis du forstår..
Knus og god fødselsdag...

Tja... syntes måske bare det er lidt kedelig, men sådan er jeg med pengegaver - ønsker mig dog selv altid penge... *GG* - men du har nok ret... de elsker jo at få penge, det ved jeg jo fra Mikkel, husets lille sparegris....

KNUS

Anmeld

20. marts 2008

Pia.

Pia skriver:

Find en døgner eller tankstation hvor du kan købe et påskeæg. Lav så et gækkebrev. Læg pengene her ved og giv det sammen med påskeægget.
Vi står nemlig i samme sitatuion. Dog havde vi ikke glemt det, men fik først invitationen sent i går.
Så gaven fra os bliver en påskepoe frra aldi til 17 kr og så penge i et kort eller gækkebrev .

Mvh Pia.

Ja det var jo en sød idé at give et påskeæg ved siden af, så er der lidt gave i det... i stedet for bare en konvelut... ;)....

KNUS

Anmeld

20. marts 2008

Pia.

[citat][f][småt]Jannie Danielsen skriver:[/småt][/f] Hej Pia. Ja enten så pisker du til Blika på lørdag når de åbner kl 8 i Næstved så kan du lige nå tilbage inden han skal afsted, eller også kunne du evt, lave en larve med mønter, fx 5' er som hoved, og enere som krop, lim ben og øjene og følehorn på af karton eller papir. Ellers er det en tur til en af sommerhus områderne der må da ligge nogen nede ved jer, de hart da som oftest noget legetøj liggende i deres supermarkeder, bold, lego mm. Håber du kan bruge nogen af ideerne (H) Jannie[/citat] Den med pengen på en snor var da en god idé... - eller måske nogle grene fra haven, og så binde pengene på (pengetræ)... - pludselig er jeg fuld af idéer ... tusind tak I fik lige sat mine tanker i gang... KNUS.

Anmeld

20. marts 2008

Ninna

Jeg giver mange gange til fødselsdag, men der er jo mange forskellige måder man kan pakke dem ind...

En ide er at finde nogle grene ude i skoven/haven og så noget gavepapir og bånd og løb så rundt til hele nabolaget og familie og spørg om de har nogle 25 og 50 øre de kan veksle. også brug hele fredag aften på at sidde og pakke dem ind!!!

en anden ide er hvis du er heldig at sidde inde med nogle balloner også putte pengene deri også skal drengen sprænge dem...

man kan og lime dem på karton, hvis man sidder inde med sådan noget.

mvh Ninna

Anmeld

21. marts 2008

Pia.

Ninna skriver:

Jeg giver mange gange til fødselsdag, men der er jo mange forskellige måder man kan pakke dem ind...

En ide er at finde nogle grene ude i skoven/haven og så noget gavepapir og bånd og løb så rundt til hele nabolaget og familie og spørg om de har nogle 25 og 50 øre de kan veksle. også brug hele fredag aften på at sidde og pakke dem ind!!!

en anden ide er hvis du er heldig at sidde inde med nogle balloner også putte pengene deri også skal drengen sprænge dem...

man kan og lime dem på karton, hvis man sidder inde med sådan noget.

mvh Ninna

Også et par super gode idéer - tak til jer alle sammen.... Knus og sov godt Pia.(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.