Hjælp mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvordan laver man de bordkort her??
Er slet ikke kreativ, men faldt over disse og syntes de er så søde. Aner bare ikke hvordan man laver dem?
Så ønsker meget gerne hjælp! :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

elefanterne.. er bare to stykker katon klippet sådan. og sat sammen med sådan noget ´ved ikke hvad det hedder.. men det er noget som er fx 5 mm tykt med klister på begge sider som gør den mellemrum og så de kan stå

savietterne kan man garanteret finde på nettet .. om hvordan de laves

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

elefanterne.. er bare to stykker katon klippet sådan. og sat sammen med sådan noget ´ved ikke hvad det hedder.. men det er noget som er fx 5 mm tykt med klister på begge sider som gør den mellemrum og så de kan stå

savietterne kan man garanteret finde på nettet .. om hvordan de laves

Det var også kun bordkortene :-)
Jamen hvad gør man så med det tråd noget hvor navnet skal være?

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Det var også kun bordkortene :-)
Jamen hvad gør man så med det tråd noget hvor navnet skal være?

fantasien sætter ingen grænser

vil skyde på det er meget tynd ståltråd..

som er sat fast inden i med enten tape eller lign

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Camille Mørch Andersen skriver:

fantasien sætter ingen grænser

vil skyde på det er meget tynd ståltråd..

som er sat fast inden i med enten tape eller lign

og får du ikke skal kunne se ståltråden bag på.. der hvor navnet er.. så skriv navn på et nyt stykke ( samme navn) og klister bag på .. kan du også se de har gjort ved personen foran

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

ellers har de klippet elefanterne ligesom man kan klippe hjerter som kan åbne og lukke bukker katon tegner en elefant så ryggen er i bugningen.. ca 2-3 cm så kan man folde den ud og den kan stå og så kan man sætte ståltråd .. ind ved snablen hvor der er åbent

Anmeld

30. juli 2013

camilla10

Hvor er de søde. Den ide kunne jeg godt finde på at hugge. Jeg vill tegne elefanten med ryggen op til folden på et stykke karton. Det ser ud som om de sidder sammen i ryggen. Herefter ville jeg gå på jagt i mandens værksted efter dobbeltklæbende isoleringstape som er tykt, samt finde mit blomsterbindingsståltråd frem, som er tyndt. Jeg ville lave navnekortet dobbelt, måske bare i almindeligt tyndt computerpapir, så det ikke bliver for tungt. Ståltråden ville jeg sætte fast indeni med almindeligt dobbeltklæbende tape, som kunne holde kortet sammen om ståltråden. Den anden ende ville jeg tape fast med den tykke isoleringstape på samme måde inden i snabelen. 

Det ser ud som om benene erlavet lidt lange og herefter bukket ind mod midten, så den lettere kan stå.

Det er bare med at springe ud i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.