Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SjeBets skriver: Roooolig nu, jeg kunne ikke mærke jeg var gravid før at jeg var inde og blive scannet for at se hvor langt jeg var henne,Og jeg var så 11+3 da jeg var inde og blive scannet så der gik det stærkt og jeg har fået to børn og væres gravid 3 gange før den her. Så ikke alle for alle symptomerne med det samme det er så forskelliget.
Roooolig nu, jeg kunne ikke mærke jeg var gravid før at jeg var inde og blive scannet for at se hvor langt jeg var henne,Og jeg var så 11+3 da jeg var inde og blive scannet så der gik det stærkt og jeg har fået to børn og væres gravid 3 gange før den her. Så ikke alle for alle symptomerne med det samme det er så forskelliget.
det eneste jeg mærker til er mine forbandede humør svingniger.. er så følsom! altså .. bare jeg skal sige farvel til manden når jeg skal på job.. får jeg tåre i øjnene og dårligt kan snakke.. amen altså :s
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har ingen symptomer.. andet end jag i underlivet, og ømme bryster + nippels. og mørkere omkring nippels :s.. skal jeg være bekymret :s
Har ingen symptomer.. andet end jag i underlivet, og ømme bryster + nippels. og mørkere omkring nippels :s..
skal jeg være bekymret :s
Forstår godt din bekymring. Med første barn havde jeg rigtig mange symptomer meget tidligt. Her anden gang næsten ikke og jeg havde svært ved at tro på, at jeg rigtigt var gravid. Symptomerne skal nok komme
om du skal være bekymret? - NEJ.
du skal nyde det, det ikke sikkert det fortsætter..
Nej det skal du ikke. Det er ikke alle der har kvalme og opkast. Jeg har selv kun ømme bryster og er 6+1 i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128