Socialrådgiver AAU, anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
12 svar
2 synes godt om
30. juli 2013

Fenja09

Er der nogen herinde der har søgt ind på socialrådgiver uddannelse i Aalborg? Jeg har stadig intet hørt, hverken på egen mail, eboks eller andet. Nogen der ved om der er et bestemt sted man ser det eller om svaret kommer på mail. Forstår nemlig ikke at jeg intet har hørt, men vil heller ikke ringe til uni, hvis det er normalt at der kan gå længe før man svar - altså her idag.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

AnnaK89

Måske de sender brev med posten?

Anmeld

30. juli 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Måske de sender brev med posten?

Har lige ringet derind, kunne ikke dy mig. Fik fat i en som sagde at det ikke var normalt, så nu bliver jeg jo helt bekymret. Skal ringe et andet sted hen og så må jeg se, hvad fejlen er

Postmanden har lige været her - og han kørte forbi

Anmeld

30. juli 2013

LilleChelle

Jeg har fået svar på mail og har skulle ind på optagelsesportalen og bekræfte at jeg ønsker pladsen. Socialrådgiver Odense  

Anmeld

30. juli 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Har lige ringet derind, kunne ikke dy mig. Fik fat i en som sagde at det ikke var normalt, så nu bliver jeg jo helt bekymret. Skal ringe et andet sted hen og så må jeg se, hvad fejlen er

Postmanden har lige været her - og han kørte forbi

Okay - håber snart du får (et godt) svar

Anmeld

30. juli 2013

Karla

Fenja09 skriver:

Er der nogen herinde der har søgt ind på socialrådgiver uddannelse i Aalborg? Jeg har stadig intet hørt, hverken på egen mail, eboks eller andet. Nogen der ved om der er et bestemt sted man ser det eller om svaret kommer på mail. Forstår nemlig ikke at jeg intet har hørt, men vil heller ikke ringe til uni, hvis det er normalt at der kan gå længe før man svar - altså her idag.

/Fenja

Jeg havde søgt socialrådgiver uddannelsen i aalborg. Skulle logge ind på unistart.dk for at se det

Anmeld

30. juli 2013

betski

Karla skriver:

Jeg havde søgt socialrådgiver uddannelsen i aalborg. Skulle logge ind på unistart.dk for at se det

Du mener vel www.unistart.aau.dk

Anmeld

30. juli 2013

esioul

Karla skriver:

kom du ind søde?

Anmeld

30. juli 2013

Karla

betski skriver:

Du mener vel www.unistart.aau.dk

Ja, det gør jeg

Anmeld

30. juli 2013

Karla

esioul skriver:

kom du ind søde?

Ja, jeg kom ind men jeg har takket nej til pladsen. Er kommet frem til at jeg vist gerne vil være lærer alligevel og jeg går på barsel allerede fra 1. september
Men hvor er det fedt, at du kom ind på dit drømmestudie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.