Mærkelig æl test. Negativ eller ugyldig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
13 svar
6 synes godt om
30. juli 2013

Swerg

Troede jo så at jeg ville stå med en positiv æl test idag. Nu tog jeg denne, men syntes at begge streger er halve med farve. 

Hvad syntes i? Negativ eller ugyldig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

gædde/gitte

Elias2010<3 skriver:

Troede jo så at jeg ville stå med en positiv æl test idag. Nu tog jeg denne, men syntes at begge streger er halve med farve. 

negativ....

Du skal ikke bruge morgenurin - for det kan give et forkert svar

Anmeld

30. juli 2013

Swerg

gædde/gitte skriver:

negativ....

Du skal ikke bruge morgenurin - for det kan give et forkert svar

Årh det var det heller ikke

Anmeld

30. juli 2013

gædde/gitte

Elias2010<3 skriver:

Årh det var det heller ikke

prøv hver dag kl 13.... det siger min læge er et godt tidspunkt

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Elias2010<3 skriver:

lad være og tænk så meget ang de teste der.. og bare sexe når i vil! vi gjorde hverdag.. om aftenen .. omrking der kl 23:30 da det var der jeg kom hjem fra job.. og de dage jeg havde fri var det nogen gange 2 gange.. kan kom i mig hver gang.. og støddet da jeg havde ægløsning.. så det kom helt op .. og så lig med benene opad i 5 minutters tid..

der gik 3 måneder og så var den der.. jeg kan mærke når jeg har ÆL.. men tænker man for meget.. kan det jo være det ikke sker! <3

sex skal nydes ikke kontroleres

Anmeld

30. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Elias2010<3 skriver:

Prøv at tage en ny

Anmeld

30. juli 2013

Swerg

Camille Mørch Andersen skriver:

lad være og tænk så meget ang de teste der.. og bare sexe når i vil! vi gjorde hverdag.. om aftenen .. omrking der kl 23:30 da det var der jeg kom hjem fra job.. og de dage jeg havde fri var det nogen gange 2 gange.. kan kom i mig hver gang.. og støddet da jeg havde ægløsning.. så det kom helt op .. og så lig med benene opad i 5 minutters tid..

der gik 3 måneder og så var den der.. jeg kan mærke når jeg har ÆL.. men tænker man for meget.. kan det jo være det ikke sker! <3

sex skal nydes ikke kontroleres

Tak for råd!

Jeg tager faktisk æl teste for at kunne finde ud af min cyklus. 

Jeg har ikke haft en cyklus uden P-piller siden jeg var 15 år. Da jeg blev gravid med min søn var det i første hug. 

sidste cyklus var 37 dage og æl lå på 22. Dagen. Så nu er jeg på 14. Dagen og det kunne være rigtig rart hvis min krop havde fundet sig selv efter P-pille stop. (kortere cyklus)

Anmeld

30. juli 2013

Swerg

Mom skriver:

Prøv at tage en ny

Det gør jeg lige .. Er nemlig lige kommet hjem

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Elias2010<3 skriver:

Tak for råd!

Jeg tager faktisk æl teste for at kunne finde ud af min cyklus. 

Jeg har ikke haft en cyklus uden P-piller siden jeg var 15 år. Da jeg blev gravid med min søn var det i første hug. 

sidste cyklus var 37 dage og æl lå på 22. Dagen. Så nu er jeg på 14. Dagen og det kunne være rigtig rart hvis min krop havde fundet sig selv efter P-pille stop. (kortere cyklus)

jeg har aldrig sådan vidst min cyklus.. men da jeg blev gravid fandt jeg ud af at den lå på de 28 dage! jubii! men alt for den snart er der! .. nu må det da være din tur hihi

- men bare ha' al den sex i kan! og læg æl test lidt på hylden ! vi havde også sex 1 dagen efter min mens stoppede.. og frem vi er nogle små kaniner haha - men nu .. tør jeg ikke er bange for det skader den lille

Anmeld

30. juli 2013

Swerg

Camille Mørch Andersen skriver:

jeg har aldrig sådan vidst min cyklus.. men da jeg blev gravid fandt jeg ud af at den lå på de 28 dage! jubii! men alt for den snart er der! .. nu må det da være din tur hihi

- men bare ha' al den sex i kan! og læg æl test lidt på hylden ! vi havde også sex 1 dagen efter min mens stoppede.. og frem vi er nogle små kaniner haha - men nu .. tør jeg ikke er bange for det skader den lille

Haha  

hvor er du sød. Syntes det er rigtig svært at lade være med at teste.! Det er jo så spændende !! 

Men.. Dont hate me. Der kommer MAAAAANGE flere tråde fra mig med tests

blandt andet har jeg lige taget denne :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.