Den mærkelig menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
1 synes godt om
30. juli 2013

MyLove E

Jeg er lidt nervøs og har lige brug for lidt råd.

Jeg er på p.piller og stoppede (pause) søndag i sidste uge. Men fik først min menstruation lørdag aften og i går aftes (mandag) var den slut igen. Synes ikke 2 dage er særlig længe

Den plejer at komme fredag og slutter tirsdag/onsdag.

Jeg har været til læge for et stykke tid siden og fik der taget et celleskrab og desværre viste lidt celleforandringer. De sagde det ikke var farligt men at jeg stadig lige skulle forbi en gynækolog. Har så en tid her den 15 august.

Jeg er bare så bange og nervøs.

Tror i der er nogen sammenhæng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

MyLove E

Tauf skriver:

Jeg er på p.piller og stoppede (pause) søndag i sidste uge. Men fik først min menstruation lørdag aften og i går aftes (mandag) var den slut igen. Synes ikke 2 dage er særlig længe

Jeg har været til læge for et stykke tid siden og fik der taget et celleskrab og desværre viste lidt celleforandringer. De sagde det ikke var farligt men at jeg stadig lige skulle forbi en gynækolog. Har så en tid her den 15 august.

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

Tauf skriver:

Jeg ved det ærlig talt ikke, men jeg har flere gange oplevet, før jeg blev gravid, at min mens' varighed godt kunne svinge lidt, max. 4 dage og mindst 2 dage..

Håber absolut ikke der er noget

Anmeld

30. juli 2013

MyLove E

Martsbaby skriver:

Jeg ved det ærlig talt ikke, men jeg har flere gange oplevet, før jeg blev gravid, at min mens' varighed godt kunne svinge lidt, max. 4 dage og mindst 2 dage..

Håber absolut ikke der er noget

Tak for svar søde ven:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.