Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Jeg venter svar på om jeg er ikke kommet ind på pædagoguddannelsen i Viborg, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal forvente at få svar pr. brev eller digitalt - nogen der kan hjælpe? :-)
Mvh Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Hej piger! Jeg venter svar på om jeg er ikke kommet ind på pædagoguddannelsen i Viborg, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal forvente at få svar pr. brev eller digitalt - nogen der kan hjælpe? :-) Mvh Pernille
Aalborg og hjørring sender optagelses svar digitalt og afslag på e boks hvis man er tilmeldt off myndigheder. veeeenter!!!
I kan tjekke på UG.dk om 3 min hvor mange og med hvilket snit man bliver optaget
Altså adgangskvotienterne
Ikke fordi jeg venter eller noget!
Nervøsiteten stiger.. Og det er ikke engang mig som skal ind
Tusind tak for svar :-)
På ug.dk kan jeg kun se fra 2012 Hold nu hel ferie nervøsiteten stiger
esioul skriver: Aalborg og hjørring sender optagelses svar digitalt og afslag på e boks hvis man er tilmeldt off myndigheder. veeeenter!!!
Betyder det at man får svar over mail når man har søgt ind i Aalborg?
Fenja09 skriver: Betyder det at man får svar over mail når man har søgt ind i Aalborg?
Vi fik mail med et link til optagelsesportalen fra uddannelsesstedet, hvor vi skulle oprette os. Der er svaret kommet ind hvis vi er optaget
esioul skriver: Vi fik mail med et link til optagelsesportalen fra uddannelsesstedet, hvor vi skulle oprette os. Der er svaret kommet ind hvis vi er optaget
Ok tak for det
Meilby skriver: Tusind tak for svar :-) På ug.dk kan jeg kun se fra 2012 Hold nu hel ferie nervøsiteten stiger
Sorry, jeg havde misforstået min veninde
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/07/29/163257.htm
Der var det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128