Burde jeg teste eller se tiden an?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Missy89

Anonym skriver:

Du syntes heller ikke jeg burde vente trods det, at jeg lige er stoppet med p-piller?

Næ, hvis du ifølge beregning er 4+0 såkan du jo bare teste. Men ja idet du lluge er stoppet på p piller kan der jo godt være kludder i din cyklus såret jo heller ikke helt til at vide hvornår den reelt kommer.

Så jeg siger TEST

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Næ, hvis du ifølge beregning er 4+0 såkan du jo bare teste. Men ja idet du lluge er stoppet på p piller kan der jo godt være kludder i din cyklus såret jo heller ikke helt til at vide hvornår den reelt kommer.

Så jeg siger TEST

Nej det jo det. Aner jo ikke hvordan cyklusen er overhovedet. Hmm. 

Det er meget fristende at teste i morgen. Men alligevel er jeg meget bange for et negativt resultat.  

Anmeld

29. juli 2013

Missy89

Anonym skriver:

Nej det jo det. Aner jo ikke hvordan cyklusen er overhovedet. Hmm. 

Det er meget fristende at teste i morgen. Men alligevel er jeg meget bange for et negativt resultat.  

Tja det kan jeg også godt forstå. Hvis det var mig, ville jeg vide besked

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Tja det kan jeg også godt forstå. Hvis det var mig, ville jeg vide besked

Ja. Hehe. Er også ved at spænge af nysgerrighed. Men kæresten deler ikke helt samme mening. 

Anmeld

30. juli 2013

Missy89

Anonym skriver:

Ja. Hehe. Er også ved at spænge af nysgerrighed. Men kæresten deler ikke helt samme mening. 

Tror du ikke er til mere handler om at så er det rigtigt virkeligt for ham hvis den er ppositiv?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Tror du ikke er til mere handler om at så er det rigtigt virkeligt for ham hvis den er ppositiv?

Jo det kan godt være. Denne gang håber han dog helst på negativ. ;-) men han ville være blevet ligeså glad hvis den blev positiv eller mere tror jeg. :-)

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Bare lige en opdate. 

Testen sagde desværre negativ i morges 

Men er lidt i tvivl om jeg måske have ægløsning den 22 hvilket jo vil sige at jeg tester for tidlig. Så ville jeg jo kun være 3+1?

Anmeld

30. juli 2013

Missy89

Anonym skriver:

Bare lige en opdate. 

Testen sagde desværre negativ i morges 

Men er lidt i tvivl om jeg måske have ægløsning den 22 hvilket jo vil sige at jeg tester for tidlig. Så ville jeg jo kun være 3+1?

Ahh ja så kan det jo godt være for tidligt. Så vent nogle dage og se om mens kommer.
Jeg for du får dine to magiske streger

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja måske. 

Hmm. Kiggede lige på testen sammen med min kæreste (kiggede kun meget hurtig i morges) og vi kan faktisk ane en streg. Meget meget utydelig men den er der. (Ved godt man ikke må kigge efter fem minutter og at den er ugyldig  

Men vi er blevet enige om at jeg tager endnu en test lørdag.  Medmindre mens selvfølgelig er dukket op.- 

Håber håber håber  (Han håber dog først den er der i næste cyklus) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.