Vuggestue (Freyas indkøring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
6 svar
16 synes godt om
29. juli 2013

MorDk

Dag 1

Vi havde en aftale med lederen kl.09.45. Vi var der omkring kl.09.30. Vi lagde nogle af Freyas ting på plads og gik ind på stuen, hvor hun hilste på medhjælperen, som skal tage sig af Freya her i starten. Lederen kom ind på stuen, og hilste på Freya. Hun tog også "Velkomstbillede" af os til hendes mappe og til hendes garderobeplads.

Det er dejligt at Freya er startet i samme inst. som sin storebror. Man kender huset og alle pædagogerne, medhjælperne osv.

Vi fik udfyldt nogle papirer og derefter gik vi ind på stuen igen, hvor Freya legede med en fin dukkevogn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

MorDk

Dag 2

Vi kom kl.08.00. Først afl. vi storebrors taske/madpakke og derefter gik vi ind på Freyas stue, hvor "N" sad med et andet barn. "N" er hende der skal tage sig af Freya her i starten. Hun er fantastisk sød og meget opmærksom! Og så er det et plus at vi kender hende. Storebror har jo gået i inst. længe...

Freya legede med de andre børn og var meget nysgerrig. Jeg satte mig op i sofaen og kiggede på hende. Hun "savnede" mig ikke. Hun havde travlt med at lege (Dejligt)

Omkring kl.09.20 hentede vi hendes madkasse og hun kom op til bordet, hvor jeg hjalp hende med lidt at drikke og spise. Storebror kom og besøgte hende på stuen og havde selv lidt mad med, som De spiste sammen (Hyggeligt)

Efter formiddagsmaden legede Freya liiidt mere. Og så sagde vi farvel til storebror og "N". Freya faldt hurtigt i søvn da vi kom hjem.

Imorgen afl. vi storebror og så får Freya sin formiddagslur hjemme, hvorefter vi tager over i vuggestuen og spiser frokost med de andre børn.

Anmeld

2. august 2013

MorDk

Dag 3

Vi kom over i vuggestuen kl.09.30. Freya legede og hyggede sig. Spiste frokost kl.10.30 og legede lidt efterfølgende. Det gik fint. Jeg holdt mig lidt i baggrunden. Vi tog hjem ved en 11.30-tiden.

Dag 4

Freya hold fri og var i Zoo med os

Dag 5

Vi kom over i vuggestuen. kl.09.30 hvor alle var på legepladsen. Der var ikke så mange fra Freyas stue. Hun fik hilst på storebror. Hun var meget nysgerrig og legede lidt i sandet og kiggede på alle de andre børn. Humøret var i top. Kl.10.00 var hun lidt pyller og kom ind og fik et stykke frugt. Kl.10.30 spiste hun frokost som den eneste på hendes stue (sammen med "N" og mig) Storebror kom og hilste på bagefter. Jeg vinkede til Freya og fulgte storebror ned på hans stue. Kom tilbage 5 min efter. Hun havde slet ikke reageret på jeg var "væk"  Men da hun så mig igen blev hun lidt pyller. Trætheden var begyndt at melde sig... og vi pakkede hendes ting og tog hjem, hvor hun faldt i søvn med det samme. På mandag skal farmand med derover. Hun kommer til at være der fra ca. 08.00-10.30 hvor farmand prøver at forlade stuen. Spændende hvordan hun tager det.

Anmeld

7. august 2013

MorDk

Dag 7

Vi kom over i vuggestuen kl.08.00. "N" mødte først kl.09.00. Vi satte os ind på BLÅ stue og legede lidt. (Freya går på Orange stue) Kl.08.45 fik Freya lidt formiddagsmad og kl.09.00 lagde jeg hende ud i barnevognen. Hun sov efter 5 min. Jeg gik hjem. Og "N" sendte mig en sms da Freya vågnede fra sin lur (sov i 40 minutter) Hun havde det godt og de spiste frokost kl.10.30. Kl.11.10 hentede jeg hende. Hun havde haft det skønt. Imorgen gør vi det samme. Men her er det bare far der henter hende ♥

Anmeld

8. august 2013

MorDk

Dag 8

Vi kom over i vuggestuen kl.07.30. Jeg kom med begge unger. Bassen ville gerne spise "morgensnack" på Orange stue sammen med Freya... ♥

"N" var mødt ind og sagde godmorgen til Freya.

Det gik bare så fint.

Kl.08.30 spiste Freya et lille stykke frugt fra madkassen og fik lidt vand. Kl.09.00 lagde "N" Freya ud og det gik bare så fint. Hun sov efter kort tid. Jeg tog hjem. Farmand henter kl.11.15 ♥

Anmeld

14. august 2013

MorDk

Update på indkøringen

Det går bare rigtig godt med indkøringen. Igår afl. jeg Freya kl.07.30 og hentede kl.14.45. Hun havde sovet 2 gange og alt var gået så fint. Da jeg kom i ind på stuen var hun i fuld gang med at lege og hygge sig. Da hun så mig smilede hun over hele hovedet og kravlede hen til mig. Jeg tog hende op og jeg fik en KÆMPE krammer og et meget vådt kys. Blev helt varm om hjertet ♥ Det var dejligt at se hun havde det så godt. Hun bliver en smule "pyller" når hun kommer hjem. Men det er da jo ikke noget at sige til. Det er jo en hel ny verden for hende. Jeg savner hende når hun er i VS. Dejligt jeg først skal starte på arb. til oktober. Så har jeg mulighed for at holde lidt fridage med hende samt hente hende tidligt.

Her til morgen græd hun lidt da jeg gik, men det gik hurtigt over. Sms'et lidt med pædagogen på stuen og hun skrev i sin sidste sms at hun havde det godt. Det er dejligt at vide det går godt!

De vil selvfølgelig ringe/sms'e hvis der er noget...

Ville bare liiige dele...

Anmeld

14. august 2013

Lotus86

Hvor er det bare skønt at det er gået så godt, især når du har været så bekymret. Men hun er da virkelig en sej lille dame, der har jo ikke været det mindste, super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.