Anonym skriver:
Ja måske underlige spørgsmål.. men jeg er gravid og min "store" pige går i børnehave 5 km væk (på landet ude i ingenting).. Hvad gør i? Ville i tage bilen med den lille ny i? Tænker bare at det vil rode helt rundt i søvnen at vi skal aflevere storesøster.. hvis den lille ny nu falder i søvn.. eller ikke passer med søvnen.. havde glædet mig sådan til at kunne trille ned og hente den store mens den lille er i barnevogn.. men hun har fået plads et andet sted fordi vi fandt ud af at den i byen er noget møg 
Hvad gør i?
Vi boede tilsvarende et stykke tid. Det er noget møg at være afhængig af bilen på den måde hele tiden...
Sålænge jeg var i barsel afleverede jeg storesøster lidt efter, hvornår det passede med lillebrors søvn/mad - men selvfølgelig inden for børnehavens rutiner, så hun kunne være med på tur med dem osv, og fik leget ordentligt med de andre osv. Det fungerede rigtig fint. Det var kun nogle få gange, at hans søvnmønster kom på tværs af det hele, men heldigvis faldt han ledt i søvn, når bilen kørte, så det blev ikke så galt alligevel.
Anmeld