Jer med to børn (som skal køre den store i institution)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Chris86

Brugt bilen.... Hun har ikke brokket over at skulle i autostolen og tilbage i seng eller omvendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Nessie

Vi lejer en lift til bilen, som jeg bare vil putte den lille i, når det er tid til formiddagslur, så sætter jeg den bare ud i bilen når vi skal afsted, og den lille behøver ikke vågne 

Anmeld

2. august 2013

Ciss

Anonym skriver:

Ja måske underlige spørgsmål.. men jeg er gravid og min "store" pige går i børnehave 5 km væk (på landet ude i ingenting).. Hvad gør i? Ville i tage bilen med den lille ny i? Tænker bare at det vil rode helt rundt i søvnen at vi skal aflevere storesøster.. hvis den lille ny nu falder i søvn.. eller ikke passer med søvnen.. havde glædet mig sådan til at kunne trille ned og hente den store mens den lille er i barnevogn.. men hun har fået plads et andet sted fordi vi fandt ud af at den i byen er noget møg 
Hvad gør i?

Vi boede tilsvarende et stykke tid. Det er noget møg at være afhængig af bilen på den måde hele tiden...

Sålænge jeg var i barsel afleverede jeg storesøster lidt efter, hvornår det passede med lillebrors søvn/mad - men selvfølgelig inden for børnehavens rutiner, så hun kunne være med på tur med dem osv, og fik leget ordentligt med de andre osv. Det fungerede rigtig fint. Det var kun nogle få gange, at hans søvnmønster kom på tværs af det hele, men heldigvis faldt han ledt i søvn, når bilen kørte, så det blev ikke så galt alligevel.

Anmeld

2. august 2013

Ciss

Nessie skriver:

Vi lejer en lift til bilen, som jeg bare vil putte den lille i, når det er tid til formiddagslur, så sætter jeg den bare ud i bilen når vi skal afsted, og den lille behøver ikke vågne 

Er det stadig tilladt?

Anmeld

5. august 2013

Nessie

Ciss skriver:

Er det stadig tilladt?

Det er nogle nye der er kommet på markedet, mener kun det er Römer der har nogle godkendte. 
Man kan leje dem hos Babysam og Kære Børn (og sikkert også andre steder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.