Zendoodles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

camilla10

MorDk skriver:

Andre som også er bidt af det?

Jeg er så småt begyndt igen. Skal ud og have købt mig en bog (blanke sider) og nogle lækre tusher... og så ellers bare igang!

Ha! Vidste ikke, at det havde et navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

mariamiss6

MorDk skriver:

Jeg er så småt begyndt igen. Skal ud og have købt mig en bog (blanke sider) og nogle lækre tusher... og så ellers bare igang!

Jeg elsker zendoodles men jeg kan ikke for mit liv lave noget der ser pænt ud

Anmeld

30. juli 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Anede ikke at det var en "hobby"  men jeg kunne sagtens finde det afslappende. Maler og tegner selv i forvejen, så det kunne da være sjovt at prøve en dag.

/Fenja

Anmeld

30. juli 2013

Loa

Er ikke helt sikker på hvad det går ud på?

Hvordan får man det til at blive sådan en tegning? Og hvordan griber man det an?

Anmeld

30. juli 2013

MorDk

Er ikke helt sikker på hvad det går ud på?

Hvordan får man det til at blive sådan en tegning? Og hvordan griber man det an?

Det kommer sig af de berømte "telefontegninger" man laver når man snakker i tlf. eller keder sig *S* Doodles er "krusseduller" og ja der findes jo alverdens mønstre m.m

Prøv at Google:

Zendoodles

Zentangles

m.fl.

Virkelig nogle flotte mønstre...

Kun fantasien sætter grænser

Anmeld

30. juli 2013

Loa

MorDk skriver:

Det kommer sig af de berømte "telefontegninger" man laver når man snakker i tlf. eller keder sig *S* Doodles er "krusseduller" og ja der findes jo alverdens mønstre m.m

Prøv at Google:

Zendoodles

Zentangles

m.fl.

Så det handler egentlig "bare" om at underholde sig selv med at tegne og der er ingen regler eller grænser for hvad man tegner?

Anmeld

30. juli 2013

Laulund87

Ej det laver jeg TIT! Anede ikke det havde et navn haha

Spørg selv mine svigerforældre.. Dernede sidder jeg og tegner på alle deres reklamer Måske man skulle gøre lidt mere ud af det og farvelægge det

Anmeld

30. juli 2013

Loa

MorDk skriver:

Prøv at Google:

Zendoodles

Zentangles

m.fl.

Synes nemlig nogle af mønstrene ser meget flotte og svære ud... Det er da aldrig noget jeg ville komme frem til ved bare at sidde afslappet og tegne

Anmeld

30. juli 2013

LinLin

Hvilke tuscher skal man købe til sådan noget? Har lige googlet tangdoodles og tror det kunne være en virkelig god "få tanker lidt væk"-ting for mig

Anmeld

30. juli 2013

MorDk

LinLin skriver:

Hvilke tuscher skal man købe til sådan noget? Har lige googlet tangdoodles og tror det kunne være en virkelig god "få tanker lidt væk"-ting for mig

Man kan bruge forskellige... men det er bedst med de heeelt tynde. Ligesom dem jeg har vist billede af i starten  Det er ihvertfald sådan nogle jeg skal have købt mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.