Synes denne cyklus er hård :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

CH2012

Synes denne cyklus er hård - synes der er lang tid til, at jeg kan teste, synes det er hårdt med hormonerne der bare kører op og ned. Synes det er hårdt med varmen, osv.

Og så er der babyboom omkring mig, så det får mig endnu mere til at tænke på hvornår det bliver vores tur?

Synes nu egentlig det er gået godt de sidste par cyklusser, men denne gang synes jeg det er lidt hårdt   Øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Pcokate

CH2012 skriver:

Synes denne cyklus er hård - synes der er lang tid til, at jeg kan teste, synes det er hårdt med hormonerne der bare kører op og ned. Synes det er hårdt med varmen, osv.

Og så er der babyboom omkring mig, så det får mig endnu mere til at tænke på hvornår det bliver vores tur?

Synes nu egentlig det er gået godt de sidste par cyklusser, men denne gang synes jeg det er lidt hårdt   Øv.

Jeg håber at du allerede har fået det lidt bedre jeg synes også at det går op og ned med humøret. Pb er hårdt for psyken.. Hvorfor skal det være så skide svært? hjem krydser fingre dig og alle andre der kæmper

Anmeld

1. august 2013

CH2012

Pcokate skriver:

Jeg håber at du allerede har fået det lidt bedre jeg synes også at det går op og ned med humøret. Pb er hårdt for psyken.. Hvorfor skal det være så skide svært? hjem krydser fingre dig og alle andre der kæmper

Jo tak, det går bedre... Tak for din besked Mit humør er heldigvis ikke så svingende mere, men synes stadig der er ret så lang tid til, at jeg skal teste. Husker det ikk som om at sidste cyklus føltes så lang.

Mange tak. Krydser også fingre for dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.