Lidt hjælp tak til kommende graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

E.J.mor.

hej piger ja som overskriften lyder.

hvornår skal jeg smide p-pillerne..?? jeg har først æggeløsnign om en måned og min mand og jeg er enig om at nu prøver vi igen om jeg kan blive gravid.

jeg har tabt 30 kg og inden jeg tabte dem kunne jeg nemlig ikke blive gravid, der prøvet vi i et halvt år, og nu håber jeg at det lykkedes også pga min alder så jeg er presset nu.

skulle faktisk have nået og tabe mere, men tiden løber.

skal jeg smide dem nu eller skal jeg vente lidt når jeg først har æggeløsning om en måned..??

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

gædde/gitte

E.J.mor. skriver:

hej piger ja som overskriften lyder.

hvornår skal jeg smide p-pillerne..?? jeg har først æggeløsnign om en måned og min mand og jeg er enig om at nu prøver vi igen om jeg kan blive gravid.

jeg har tabt 30 kg og inden jeg tabte dem kunne jeg nemlig ikke blive gravid, der prøvet vi i et halvt år, og nu håber jeg at det lykkedes også pga min alder så jeg er presset nu.

skulle faktisk have nået og tabe mere, men tiden løber.

skal jeg smide dem nu eller skal jeg vente lidt når jeg først har æggeløsning om en måned..??

hilsen charlotte

smid dem!

Kan du blive gravid og er kroppen klar, så sker det når det sker

Anmeld

29. juli 2013

E.J.mor.

gædde/gitte skriver:

smid dem!

Kan du blive gravid og er kroppen klar, så sker det når det sker

jeg er faktisk rigtig nervøs

håber det lykkedes

pga alle de komplikationer jeg har gennemgået i første graviditet hvor jeg mistet uge 22 pga rygmarvsbrok

2 gang var hele min graviditet et mareridt fordi jeg ikke troede på jeg ville få et levende barn før jeg så det i mine arme,og var tæt på at få i fødsel i uge 31 ,og hun kom så 36+0

og så efter jeg fik min datter har jeg kun haft problemer med min livmoder i næsten 5 år.....og det er først nu der er kommet styr på den efter mit vægttab-....men nu kommer den der angst op i mig tænk hvis der stadig er problemer...er så mega tidspresset syns jeg øv. 

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

E.J.mor. skriver:

jeg er faktisk rigtig nervøs

håber det lykkedes

pga alle de komplikationer jeg har gennemgået i første graviditet hvor jeg mistet uge 22 pga rygmarvsbrok

2 gang var hele min graviditet et mareridt fordi jeg ikke troede på jeg ville få et levende barn før jeg så det i mine arme,og var tæt på at få i fødsel i uge 31 ,og hun kom så 36+0

og så efter jeg fik min datter har jeg kun haft problemer med min livmoder i næsten 5 år.....og det er først nu der er kommet styr på den efter mit vægttab-....men nu kommer den der angst op i mig tænk hvis der stadig er problemer...er så mega tidspresset syns jeg øv. 

uha

Jamen det var sgu da ogå en ubehagelig omgang   Det der med at miste kan bare ikke være morsom....Det er så tavligt når det endeligt lykkedes og så gør det bare ikke alligevel

Altså - jeg havde smidt p-pillerne, guffet vitaminpiller+folsyre, voldtaget manden jævnligt og håbet på det bedste...

ellers er du jo nu nede i en vægt, så du kan komme i fertillitetsbehandling?? hvis nu at det ikke går som præsten prædker

Anmeld

29. juli 2013

CroQuis

Ville smide pillerne asap... 

De gør virkelig meget ved kroppen, og det kan tage lang tid før de er ude af den igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.