barselsgave til faren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
4 synes godt om
29. juli 2013

FrkDitte

Hejsa,

Jeg har tænkt mig at give min kæreste en "tillykke-du-er-blevet-far"-gave til når han bliver far i september.. men kan ikke helt finde ud af hvad det skal være..

Han kan godt lide mørk rom, så har overvejet om jeg skulle finde en superlækker rom til ham, som han ikke har.. han har efterhånden en del.. 

Vi kan også begge lide at drikke en champagne i ny og næ.. så det kunne være sjovt med en champagnesabel...

Men kunne godt bruge en lidt "dybere" gave.. Han går ikke med smykker.. et ur har han, som er ret nyt.. 

Gav i jeres mand/kæreste noget?

Lidt inspiration søges...

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Troldemommi

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg har tænkt mig at give min kæreste en "tillykke-du-er-blevet-far"-gave til når han bliver far i september.. men kan ikke helt finde ud af hvad det skal være..

Han kan godt lide mørk rom, så har overvejet om jeg skulle finde en superlækker rom til ham, som han ikke har.. han har efterhånden en del.. 

Vi kan også begge lide at drikke en champagne i ny og næ.. så det kunne være sjovt med en champagnesabel...

Men kunne godt bruge en lidt "dybere" gave.. Han går ikke med smykker.. et ur har han, som er ret nyt.. 

D.

Vi har ikke givet hinanden noget da vi blev mor og far, jeg syntes egentlig at babyen er en gave i sig selv 

øm

Anmeld

29. juli 2013

FrkDitte

Monica P skriver:

Vi har ikke givet hinanden noget da vi blev mor og far, jeg syntes egentlig at babyen er en gave i sig selv 

øm

Det er den selvfølgelig også.. 

Men en ekstragave skader aldrig 

D.

Anmeld

29. juli 2013

pcoramt

FrkDitte skriver:

Hejsa,

D.

Jeg har bestilt 2 billetter til jonatan spangs show stå min Kæreste kan få en hyggelig børnefri aften med hans kammerat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.