over tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
8 svar
2 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

ja jeg skulle have haft min mens den 18 juli og den er ikke kommet endnu og jeg har testet men de er alle negative hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

ja jeg skulle have haft min mens den 18 juli og den er ikke kommet endnu og jeg har testet men de er alle negative hvad skal jeg gøre?

Vente og teste igen om et par dage

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Vente og teste igen om et par dage

hvornår kan jeg teste så?

Anmeld

29. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg synes du skal ringe til lægen for den burde kunne være positiv nu

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ser tiden an, og venter på en evt mens. 
Du burde kunne teste positiv nu, men ellers ring til din læge og forklar dig, så skal du nok have lavet en BP. Men så får du også præcis svar

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg synes du skal ringe til lægen for den burde kunne være positiv nu

ja men ville are meget hellere kunne tage en test her hjemme og så få det bekræftet ved lægen.. men ja bliver nok nødt til at ringe til lægen

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ser tiden an, og venter på en evt mens. 
Du burde kunne teste positiv nu, men ellers ring til din læge og forklar dig, så skal du nok have lavet en BP. Men så får du også præcis svar

jamen jeg er ikke bange for nåle så det går nok men jeg tror at jeg vil ringe og bestille en id og så må vi se tiden an 

Anmeld

29. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

ja men ville are meget hellere kunne tage en test her hjemme og så få det bekræftet ved lægen.. men ja bliver nok nødt til at ringe til lægen

ja det forstår jeg godt. men er ked af at sige det men i de flestes tilfælde er det ikke en graviditet når du 10 dage over tid ikke har fået en positiv test. er selvfølgelig nogen der danner meget langsomt hcg men hvis det var mig ville jeg ønske at få det be/afkræftet ved lægen . hvis du får det afkræftet kommer mens måske helt af sig selv og er den god nok skal du have tid til første læge tjek. jeg krydser fingre

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ja det forstår jeg godt. men er ked af at sige det men i de flestes tilfælde er det ikke en graviditet når du 10 dage over tid ikke har fået en positiv test. er selvfølgelig nogen der danner meget langsomt hcg men hvis det var mig ville jeg ønske at få det be/afkræftet ved lægen . hvis du får det afkræftet kommer mens måske helt af sig selv og er den god nok skal du have tid til første læge tjek. jeg krydser fingre

1000 tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.