Hjælp til fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

Liljesilas

Hej alle.

Jeg skal om 14 dage holde en stor suprise fest for min mand der fylder 30 år. Festen skal foregå udendørs i telt med omkring 45 gæster. Jeg har arrengeret en fodboldkamp med promillebriller, for at ryste gæsterne sammen - det er virkelig sjovt.

Men ud over det, vil jeg gerne lave noget fis med min mand. Vi er gift så han får ingen peber. Men kunne man bruge brillerne til noget sjov og ballade? De sløre jo synes meget, så jeg tænker at han skulle lave nogle opgaver eller noget i den stil. Håber i kan hjælpe mig med god ideer.

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

gædde/gitte

mayapigen skriver:

Hej alle.

Jeg skal om 14 dage holde en stor suprise fest for min mand der fylder 30 år. Festen skal foregå udendørs i telt med omkring 45 gæster. Jeg har arrengeret en fodboldkamp med promillebriller, for at ryste gæsterne sammen - det er virkelig sjovt.

Men ud over det, vil jeg gerne lave noget fis med min mand. Vi er gift så han får ingen peber. Men kunne man bruge brillerne til noget sjov og ballade? De sløre jo synes meget, så jeg tænker at han skulle lave nogle opgaver eller noget i den stil. Håber i kan hjælpe mig med god ideer.

Hilsen Maya

hvad med at han skal se om han kan genkende din røv blandt 5-6 ander kvinder?? ... så må i aftale alle har sorte leggings og en sort sæk over hovedet og ned til livet

eller måske øl stafet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.