Zoologisk have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.773 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Overvejer at tage i zoo med Lukas i dag. Har årskort. tænker mere om han får noget ud af det eller om det bare er et hyggeligt sted for mig at gå en lille tur? han er 6,5 måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Nea85

Maria&Lukas skriver:

Overvejer at tage i zoo med Lukas i dag. Har årskort. tænker mere om han får noget ud af det eller om det bare er et hyggeligt sted for mig at gå en lille tur? han er 6,5 måned.

Min datter har altid elsket at være i zoo, også da hun var helt lille.
Men ja, man kan jo altid tage af sted og gå en hyggelig tur derinde!
Det gode ved et årskort er jo, at man netop bare kan gå ind for at se elefanter,og så gå igen

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Maria&Lukas skriver:

Han får intet ud af det her var vi rundt i div dyrerparker i Jylland (vi bor i kbh), vorrs datter var 1,5 år og fik INTET ud af det.

Anmeld

29. juli 2013

Isabella_mor

Hvis du har lyst til det så skal du da gøre det, i kan da altid klappe en ged og sidde på græsplæne. Og nyde det gode vejr med en lille is  

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Nea85 skriver:

Min datter har altid elsket at være i zoo, også da hun var helt lille.
Men ja, man kan jo altid tage af sted og gå en hyggelig tur derinde!
Det gode ved et årskort er jo, at man netop bare kan gå ind for at se elefanter,og så gå igen

Præcis og her er så kedeligt at gå ude ved os. Vi har også hund, så har gået rigtig mange ture her ude efterhånden.

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Flodkilling skriver:

Han får intet ud af det her var vi rundt i div dyrerparker i Jylland (vi bor i kbh), vorrs datter var 1,5 år og fik INTET ud af det.

Nå, der troede jeg normalt de ville få rigtig meget ud af det

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Isabella_mor skriver:

Hvis du har lyst til det så skal du da gøre det, i kan da altid klappe en ged og sidde på græsplæne. Og nyde det gode vejr med en lille is  

God idé. Et tæppe med det vil han helt sikkert synes er hyggeligt

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Maria&Lukas skriver:

Nå, der troede jeg normalt de ville få rigtig meget ud af det

Troede vi også kom først fra 2år.

Anmeld

29. juli 2013

(august)

Jo mere han kommer i zoo jo hurtigere vil han få noget ud af det og genkende dyrene. Vores døtre har været med fra de var ca 2 mdr., vi har også årskort, så i starten er det jo bare en hyggelig tur for os, men nu hvor de er 3 og 1,5 år, så er der bare liv og glade dage når vi skal i zoo.

Anmeld

29. juli 2013

foto på lærred

Har får nok ikke det vilde ud af det, men det gør jo heller ikke noget når I har årskort. Så bliver det bare en hyggelig gå tur hvor du kan fortælle lidt om de forskellige dyr og på den måde have en "samtale" med ham, selv om han sikkert ikke forstår så meget . Om ikke andet så bliver det sikkert en hyggelig tur.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.