Mestruation og skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
8 svar
1 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik min mens i torsdags, den stoppede fredag, pletblødte så et par timer lørdag aften, og ikke set skyggen af den siden, og plejer at styrtbløde i 3-6 dage. 

Tog så en graviditetstest i aftes grundet ømme babser som jeg ikke plejer at have under eller lige efter mens, og der kom sådan en tynd streg på der let kan ses - hvad pokker betyder det nu? 

Nogle der har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Jeg fik min mens i torsdags, den stoppede fredag, pletblødte så et par timer lørdag aften, og ikke set skyggen af den siden, og plejer at styrtbløde i 3-6 dage. 

Tog så en graviditetstest i aftes grundet ømme babser som jeg ikke plejer at have under eller lige efter mens, og der kom sådan en tynd streg på der let kan ses - hvad pokker betyder det nu? 

kan du ligge et billede ind af testen?

Anmeld

29. juli 2013

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg er lidt i samme båd.. Jeg gik 5 dage over tid.. Fik min menstruation men blødte kun halvanden døgn.. Plejer os at styrtbløde de første 2-3 dage.. Men intet.. Har dog ik taget en test..

Kan du lægge billede ind af din test?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Kan simpelthen ikke fange den med min mobil - lorte kamera

Anmeld

29. juli 2013

mortilfreja

Anonym skriver:

Kan simpelthen ikke fange den med min mobil - lorte kamera

Øv..

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet det samme? 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Bedre bliver billederne ikke, og ved ikke om i kan se noget på dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

kan godt ane stregen...

der er MANGE der får sin "mens" selvom de er gravide den første gang... alt "mens" som i at den ikke er normal self

det er simpelthen en vane for kroppen den skal komme... så derfor kan du godt være gravid, jeg ville prøve at teste igen om et par dage, hvis den er mere tydelig der har du jo svaret hvis ikke, er det formegentlig skyggestregen

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed og vente og se  

Har dog bare aldrig oplevet at få den såkaldte skyggestreg, men en gang skal jo være den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.