Svimmelhed og let hovedepine, what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Hej,

Nu har jeg i et par dage, lidt af ekstrem svimmelhed.. Det vil sige, at det viser sig stort set hele tiden, om jeg sågar ligger stille med øjnene lukket ..
Jeg har idag også fået en let (trykkende) hovedepine i baghovedet, men ikke noget jeg ikke kan holde ud.
Desuden begynder svimmelheden nu at påvirke mit syn, sådan at jeg skal koncentere mig når jeg skal læse, eller se noget på en skærm, for det virker som om at det hele "hopper" rundt. Når jeg går har jeg lagt mærke til, at min krop ligesom "trækker" mig mod højre, ligesom når man sejler og det gynger.

Har selvfølgelig bestilt en tid ved lægen, men kan desværre først komme til på onsdag..

Så mit spørgsmål er nu: Er der nogle af Jer som har oplevet det samme, og ved I hvad årsagen var?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Team Putte

Mom skriver:

Hej,

Nu har jeg i et par dage, lidt af ekstrem svimmelhed.. Det vil sige, at det viser sig stort set hele tiden, om jeg sågar ligger stille med øjnene lukket ..
Jeg har idag også fået en let (trykkende) hovedepine i baghovedet, men ikke noget jeg ikke kan holde ud.
Desuden begynder svimmelheden nu at påvirke mit syn, sådan at jeg skal koncentere mig når jeg skal læse, eller se noget på en skærm, for det virker som om at det hele "hopper" rundt. Når jeg går har jeg lagt mærke til, at min krop ligesom "trækker" mig mod højre, ligesom når man sejler og det gynger.

Har selvfølgelig bestilt en tid ved lægen, men kan desværre først komme til på onsdag..

Så mit spørgsmål er nu: Er der nogle af Jer som har oplevet det samme, og ved I hvad årsagen var?

Knus.

Det lyder da som noget du burde få set på hurtigere end onsdag! Måske en virus på balancenerven, der sejler man nemlig rundt som var man skide fuld! Håber ikke det er noget i hjernen når du både er svimmel og har hovedpine og først skal til lægen onsdag!

Anmeld

29. juli 2013

Kløver

Jeg tænker varmen, jeg er ikke gravid men har også været en del plaget af svimmelhed og hovedpine og kvalme oveni.

Drik masser af vand og sørg for at hvile og få dig kølet, feks bade eller ture i svømmehallen

Tænker dog også måske begyndende ssf men så ville hovedpinen nok værre det største problem, men få målt dit blodtryk i overmorgen hos lægen alligevel, for en sikkerheds skyld

Anmeld

29. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Maja84 skriver:

Jeg tænker varmen, jeg er ikke gravid men har også været en del plaget af svimmelhed og hovedpine og kvalme oveni.

Drik masser af vand og sørg for at hvile og få dig kølet, feks bade eller ture i svømmehallen

Tænker dog også måske begyndende ssf men så ville hovedpinen nok værre det største problem, men få målt dit blodtryk i overmorgen hos lægen alligevel, for en sikkerheds skyld

Jeg er ikke gravid ...

Og jeg drikker rigeligt med vand og spiser det samme som jeg plejer, så tror ikke at det er det, men vil da lige være lidt mere opmærksom på det

Anmeld

29. juli 2013

Kløver

Mom skriver:

Jeg er ikke gravid ...

Og jeg drikker rigeligt med vand og spiser det samme som jeg plejer, så tror ikke at det er det, men vil da lige være lidt mere opmærksom på det

Ha ha ja så redet ihvertfald ikke ssf

Jeg drikker også meget væske, så det kan stadig være varmen men godt du har fået en tid hos lægen, det kan jo være mange andre ting også

Anmeld

29. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Nu fik jeg lavet tiden om til imorgen, istedet for onsdag... Tænker jeg må ligne en der ef småfuld sådan som jeg går og slingre..

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Mom skriver:

Hej,

Knus.

vand vand vand vand og ekstra vand!
og når du så tænker: "ok ok Flodkilling, nu har jeg drukket alt det vand". så drikker du lige lidt mere

Anmeld

29. juli 2013

BabyMus

De symptomer havde jeg også. Har været hos lægen, ørelægen og øjenlægen og ingen ting galt. Har nu prøvet og skifte p-piller og det har heldigvis hjulpet, har i hvert fald ikke haft det siden.

Anmeld

29. juli 2013

LLN

Mom skriver:

Jeg er ikke gravid ...

husk at få suppleret alt vandet med noget salt og sukker.

Anmeld

29. juli 2013

Peanut

Sådan får jeg det hvis jeg ikke får væske nok her i de varme dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.