Savner min far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
9 svar
3 synes godt om
28. juli 2013

MyLove E

Jeg savner min far rigtig meget for tiden.. Til december er det 11 år siden han døde af kræft

Jeg ved ikke hvorfor det er lige nu men han puffer op i mit hoved flere gange om dagen. Hver nat drømmer jeg at jeg møder ham, jeg er den eneste som kan se ham Hver nat har han et nyt fint jakkesæt på
Han er helt klar og tydelig.

Drømmene starte i sidste uge, jeg drømte han slet ikke vat død men havde været i krig og nu var han kommet hjem. Han lovede mig i drømmen at han ville blive hjemme nu og aldrig mere tage af sted igen. Siden er han så dukket op hver nat.

Vi snakker ikke rigtig sammen i drømmen, vi giver hinanden kæmpe knus og så er han væk igen..

Jeg savner ham bare så meget selv om det er så længe siden..

Trængte bare til at komme lidt ud med det:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Hyacinth

Tauf skriver:

Jeg savner min far rigtig meget for tiden.. Til december er det 11 år siden han døde af kræft

Jeg ved ikke hvorfor det er lige nu men han puffer op i mit hoved flere gange om dagen. Hver nat drømmer jeg at jeg møder ham, jeg er den eneste som kan se ham Hver nat har han et nyt fint jakkesæt på
Han er helt klar og tydelig.

Drømmene starte i sidste uge, jeg drømte han slet ikke vat død men havde været i krig og nu var han kommet hjem. Han lovede mig i drømmen at han ville blive hjemme nu og aldrig mere tage af sted igen. Siden er han så dukket op hver nat.

Vi snakker ikke rigtig sammen i drømmen, vi giver hinanden kæmpe knus og så er han væk igen..

Jeg savner ham bare så meget selv om det er så længe siden..

Trængte bare til at komme lidt ud med det:-D

Ville ikke gå uden at efterlade et til dig..

Anmeld

29. juli 2013

MyLove E

Hyacinth skriver:

Ville ikke gå uden at efterlade et til dig..

Mange tak

Anmeld

29. juli 2013

otlitrom

Det er svært at miste en man har kær. Jeg mistede min far i februar sidste år, og han er også meget i mine drømme for tiden. D. 27/7 var det et år siden jeg spredte det sidste af hans aske over havet, og jeg tror det er det, der får det til at komme lidt tættere på. Du har ikke en mærkedag i nærheden, som måske kan skubbe lidt til det hele? Dog lyder det som om dine drømme er positive, og måske endda et gladeligt gensyn, forstå mig ret.. Selvom det er svært at "ses" uden det er muligt i virkeligheden!

En sorg og et savn kommer af en kærlighed der var større - men det gør bare ufattelig ondt alligevel!

Stort knus til dig!

Anmeld

29. juli 2013

2721

29. juli 2013

MyLove E

kitty skriver:

Det er svært at miste en man har kær. Jeg mistede min far i februar sidste år, og han er også meget i mine drømme for tiden. D. 27/7 var det et år siden jeg spredte det sidste af hans aske over havet, og jeg tror det er det, der får det til at komme lidt tættere på. Du har ikke en mærkedag i nærheden, som måske kan skubbe lidt til det hele? Dog lyder det som om dine drømme er positive, og måske endda et gladeligt gensyn, forstå mig ret.. Selvom det er svært at "ses" uden det er muligt i virkeligheden!

En sorg og et savn kommer af en kærlighed der var større - men det gør bare ufattelig ondt alligevel!

Stort knus til dig!

Det hårdt at miste. Og jeg er ked af at høre du også har været det igennem

Min mand siger at han tror det er fordi Elias er blevet så stor og dygtig at jeg gerne vil vise ham frem:-D Og det kan godt være rigtig. Måske også fordi han snart er ved at nå den alder hvor han begynder at spørger om morfar. ..

Anmeld

29. juli 2013

maria_wlt

herfra

Selvom der er gået flere år så glemmer man ikke hvor kærligheden er 

Jeg tænker altid på hvis det var min egen far - Min store kærlighed - Så ville jeg aldrig glemme ham 

Anmeld

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror din mand ka ha ret i det han siger. Her tænker jeg i hvert fald tit på alle de ting min far er gået glip af. Min far døde også inden vi fik børn, og det ka gøre mig rigtig trist, at de aldrig fik lov til at møde hinanden. 

Når jeg får det sådan tager vi alle på kirkegården, så ungerne ka blive vist frem ( gir det mening) 

Vi kigger billeder, og snakker om ham. Og thea ka sagtens kende ham på billeder osv. Og når hun laver ballade, siger hun nogle gange, at morfar siger at det må hun gerne. Lille bandit!!

Og ellers så snakker thea om at morfar sidder oppe på en sky og holder øje med at vi har det godt.

Her hjælper det i hvert fald altid at snakke om ham!!  X

Anmeld

29. juli 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Tror din mand ka ha ret i det han siger. Her tænker jeg i hvert fald tit på alle de ting min far er gået glip af. Min far døde også inden vi fik børn, og det ka gøre mig rigtig trist, at de aldrig fik lov til at møde hinanden. 

Når jeg får det sådan tager vi alle på kirkegården, så ungerne ka blive vist frem ( gir det mening) 

Vi kigger billeder, og snakker om ham. Og thea ka sagtens kende ham på billeder osv. Og når hun laver ballade, siger hun nogle gange, at morfar siger at det må hun gerne. Lille bandit!!

Og ellers så snakker thea om at morfar sidder oppe på en sky og holder øje med at vi har det godt.

Her hjælper det i hvert fald altid at snakke om ham!!  X

Men ja det er nok det at han aldrig har set ham og han har heller ikke mødt min mand
Jeg er ikke så god til kirkegårde og min far ligger også begravet i Aarhus...

Vi er ikke begyndt at fortælle Elias om morfar endnu. Men det kan være vi snart skal til det

Anmeld

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Men ja det er nok det at han aldrig har set ham og han har heller ikke mødt min mand
Jeg er ikke så god til kirkegårde og min far ligger også begravet i Aarhus...

Vi er ikke begyndt at fortælle Elias om morfar endnu. Men det kan være vi snart skal til det

Her har vi faktisk altid snakket med thea om morfar. Tror det er helt naturligt for mig at sige " Da jeg var lille pige, der plejer morfar altid......" eller " Morfar sagde altid at havde man gjort sit bedste, havde man gjort det godt nok!!!!!" .Osv han er jo stadig en stor del af mit liv selvom han ik er der mere. X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.