tænker for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Har ingen kontakt med faren til mit. barn som endnu ikke er født . Kontakten stoppede fuldstændig fra hans side da han gik fra mig og jeg har så heller ikke opsøgt ham på nogen måde (vi har ikke haft kontakt i over to måneder). Men så kommer tankerne!! Hvad skal jeg sige eller gøre når jeg ser ham igen?????? Han vil jo gerne være en del af vores barn! Men alle de tanker, hvad nu hvis alle følelser bare kommer tilbage! . Tænker stadig på ham og tanken om kærestesorger på ny, skræmmer mig helt vildt
Det går fint nu eftersom jeg ikke ser ham og snakker med ham, men det kommer jeg jo til!!!
Hvad skal jeg dog gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Chevro

Anonym skriver:

Har ingen kontakt med faren til mit. barn som endnu ikke er født . Kontakten stoppede fuldstændig fra hans side da han gik fra mig og jeg har så heller ikke opsøgt ham på nogen måde (vi har ikke haft kontakt i over to måneder). Men så kommer tankerne!! Hvad skal jeg sige eller gøre når jeg ser ham igen?????? Han vil jo gerne være en del af vores barn! Men alle de tanker, hvad nu hvis alle følelser bare kommer tilbage! . Tænker stadig på ham og tanken om kærestesorger på ny, skræmmer mig helt vildt
Det går fint nu eftersom jeg ikke ser ham og snakker med ham, men det kommer jeg jo til!!!
Hvad skal jeg dog gøre??

Du kan evt. skrive alle de negative ting ned, om ham. Og hvorfor i ikke er sammen mere osv.

Som en lille reminder!! :-)
Det er fantastisk når man kommer i tvivl!! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.