hej med jer..
jeg er virkelig ked og ulykkelig lige nu og har brug for en skulder eller bare et godt råd..
jeg mødte min kæreste til en festival for 2 år siden, vi var meget forelskede og blev hurtigt enige om at lave ønske barnet..
hun er nu 9 måneder..
vi har igennem nogle måneder haft nogle uenigheder og problemer med at kommunikere..
jeg smed ALT hvad jeg havde for at flytte sammen med ham, opsagde lejlighed, smed møbler ud og flyttede til en fremmed by..
for en 3 uger siden blev han pludselig ret mærkelig, bliver hidsig over ALT jeg gør, skriver beskeder på mobilen jeg ikke må se (vi har ellers ik haft hemmeligheder for hinanden før) begyndte at køre midt om natten uden en lyd og kom først hjem næste morgen.. kom med undskyldninger om han havde meget at tænke over og lå og kørte rundt..
2 dage før vi tog på festival i år, sidder vi og snakker fordi jeg lige som prøver at finde ud af hvad der sker, han siger han bare er træt af det hele og faktis ikke gider på ferie, og sådan set slet ikke er sikker på han gider prøve at få vores forhold til at fungere..
vi ender nu med at tage afsted på ferien alligevel med vores lille datter..
han er under festivallen ret afvisende over for mig og sex som han normalt aldrig siger nej til skal jeg pludselig tigge og be om..
halvvejs i festivallen kommer en pige vi kender hjemme fra, der ned og han bliver mere afvisende og sur over for mig, gider ikke bruge tid på mig eller vores datter.. pludselig en aften blev han sur over nogle latterne misforståelser over sms og råbte og skrev.. jeg gik med vores datter sovende i barnevogn og fordi han var sur ville han hente hende og ligge hende i seng for jeg sku ik have lov til at have hende der..
jeg ville ikke fortælle hvor vi var og det gjorde han til at jeg nu nægtede ham adgang til sin datter så han fandt os, råbte af mig og trampede afsted med barnevognen mens jeg stod tudende tilbage midt på gaden.. vi gik uvenner i seng..
dagen efter fik jeg afvide at han havde været fuld og nærgående over for andre piger i en bar på festivallen, jeg blev så ulykke så jeg tog tøsen og gik, vi var væk det halve af dagen..
da vi kom tilbage satte vi os og snakkede og det endte med at han slog op med mig mens jeg enda sad med vores lille datter på skødet..
resten af festivallen (2 dage) har han gået rundt med hende tøsen hjemme fra konstant men stadig lovet mig at han ikke lavede noget med hende pt eller med andre.. og lovet han heller ikke gør det så længe jeg bor i hans hus..
vi har ikke træpiller hjemme så heller ikke noget varmt vand så han kikker på mig en time efter han er kommet hjem, siger så at han kører hjem til hende og i bad.. han lover igen han ikke laver noget med hende men det tror jeg simplthen ikke på! (han er der nu)
vores lille datter er de sidste dage blevet meget trykheds søgende og ville her til aften slet ikke slippe mig og tuede ulykkeligt hver gag jeg puttede hende og gik ud af værelset..
ud over at forsøge at finde et andet sted at bo, så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal stille op hverken med mig selv eller hende ? hvordan jeg hjælper hende når jeg selv er så ulykkelig, og hvordan finder man noget at bo i NU til billige penge ? åh ved virkelig ik hvad jeg skal gøre... 

sidder bare her og tuder
tak fordi i læste med så langt.. sku bare af med det!