Billemyre skriver:
Det er også virkelig min store kæphest!
Hvorfor skal børn spises af med "skodmad"..??
Har aldrig fattet, hvorfor man ikke netop bare laver små portioner af den samme mad - børn skal da også smage og mærke forskellige ingredienser, krydderier, råvarer og konsistenser!
Ellers ender vi som i Amerika, hvor ungerne kun vil leve af nuggets 
(sat lidt på spidsen..)
Super at I efterlyste det! 
Min søn spiser ALT og det vil jeg gerne blive ved med også nåt vi er ude at spise, hvilket vi godt kan lide og gør tit ( lidt for tit måske)
Men synes det er svært at få andet end det de har på deres menu og jeg mener jo ikke de skal lave noget som ikke står der. men bare en mindre portion..
Da jeg forleden skrev om drengen i rema var det jeg ville med den at jeg ikke synes der er meget service tilbage i Danmark.
Vi var på en anden restaurant i sidste uge ( ja vi spiser tit ude især når vi har ferie) Der havde de et tilbud på en snackkurv og 2 sodavand vi ville så gerne have en kande sodavand da det var meget varmt. Dwt lunne hun ikke finde ud af for det var jo ikke det der stod.
Jeg endte med at måtte sige at så ville jeg gerne ha en snack kurv og en kande cola. Det kunne hun ikke selv finde ud af for det stod ikke på kortet. .
Uh nu kan jeg mærke jeg hidser mig lidt op...
Anmeld