Ude at spise:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
12 synes godt om
28. juli 2013

MyLove E

Vi har været ude og spise på kinesisk restaurant i dag
Vi bestemte os for at skulle ha en 6 retters menu hvor man skal være 2 om at dele.

Elias skulle så ha noget i samme stil. Men deres børne menuer bestod af ; Pølse m. pommes, kylling m. Pommes eller fiskefilet m. Pommes.

Vi spurgte om der så ikke kunne komme lidt ekstra så der også var til Elias mod betaling selvfølgelig

Nej det kunne hun ikke lige finde ud af, men efter lidt tid sagde så okay og det så kostede 80kr for ham og vores koste 159 for hver af os.

Forstår ikke hvorfor man sjælden kan få alm mad i børne str

Hvad får jeres børn hvis i er ude og spise ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Billemyre

Det er også virkelig min store kæphest!

Hvorfor skal børn spises af med "skodmad"..??

Har aldrig fattet, hvorfor man ikke netop bare laver små portioner af den samme mad - børn skal da også smage og mærke forskellige ingredienser, krydderier, råvarer og konsistenser!
Ellers ender vi som i Amerika, hvor ungerne kun vil leve af nuggets
(sat lidt på spidsen..)

Super at I efterlyste det!

Anmeld

28. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er SÅ enig med dig!!! Syntes det må være total depri at være barn, og bare altid kun at ka vælge mellem nuggets, pølser og pomfritter! Vi har flere gange bedt om at thea også ku få en mindre potion af det vi fik, ellers også bare bedt om en extra tallerken, så vi alle har ku feks dele af de forskellige retter, så vi alle har ku smage det forskellige.

Syntes mange steder i Herning, er de meget forstående overfor at ungerne ska ha noget ordenligt mad! X

Anmeld

28. juli 2013

MyLove E

Billemyre skriver:

Det er også virkelig min store kæphest!

Hvorfor skal børn spises af med "skodmad"..??

Har aldrig fattet, hvorfor man ikke netop bare laver små portioner af den samme mad - børn skal da også smage og mærke forskellige ingredienser, krydderier, råvarer og konsistenser!
Ellers ender vi som i Amerika, hvor ungerne kun vil leve af nuggets
(sat lidt på spidsen..)

Super at I efterlyste det!

Min søn spiser ALT og det vil jeg gerne blive ved med også nåt vi er ude at spise, hvilket vi godt kan lide og gør tit ( lidt for tit måske)

Men synes det er svært at få andet end det de har på deres menu og jeg mener jo ikke de skal lave noget som ikke står der. men bare en mindre portion..

Da jeg forleden skrev om drengen i rema var det jeg ville med den at jeg ikke synes der er meget service tilbage i Danmark.

Vi var på en anden restaurant i sidste uge ( ja vi spiser tit ude især når vi har ferie) Der havde de et tilbud på en snackkurv og 2 sodavand vi ville så gerne have en kande sodavand da det var meget varmt. Dwt lunne hun ikke finde ud af for det var jo ikke det der stod.
Jeg endte med at måtte sige at så ville jeg gerne ha en snack kurv og en kande cola. Det kunne hun ikke selv finde ud af for det stod ikke på kortet. .

Uh nu kan jeg mærke jeg hidser mig lidt op...

Anmeld

28. juli 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Er SÅ enig med dig!!! Syntes det må være total depri at være barn, og bare altid kun at ka vælge mellem nuggets, pølser og pomfritter! Vi har flere gange bedt om at thea også ku få en mindre potion af det vi fik, ellers også bare bedt om en extra tallerken, så vi alle har ku feks dele af de forskellige retter, så vi alle har ku smage det forskellige.

Syntes mange steder i Herning, er de meget forstående overfor at ungerne ska ha noget ordenligt mad! X

Uhh så må vi jo heller tage til Herning og spise:-D

Anmeld

28. juli 2013

dorthemus

Tauf skriver:

Vi har været ude og spise på kinesisk restaurant i dag
Vi bestemte os for at skulle ha en 6 retters menu hvor man skal være 2 om at dele.

Elias skulle så ha noget i samme stil. Men deres børne menuer bestod af ; Pølse m. pommes, kylling m. Pommes eller fiskefilet m. Pommes.

Vi spurgte om der så ikke kunne komme lidt ekstra så der også var til Elias mod betaling selvfølgelig

Nej det kunne hun ikke lige finde ud af, men efter lidt tid sagde så okay og det så kostede 80kr for ham og vores koste 159 for hver af os.

Forstår ikke hvorfor man sjælden kan få alm mad i børne str

Hvad får jeres børn hvis i er ude og spise ?

Forstår heller ikke hvorfor børn skal spises af med lort mens de voksne spiser lækker mad det er ikke så tit vi spiser ude, men jeg spørger også om hun kan få en mindre portion fra voksen menuen. Ellers betaler jeg fuld pris ...og kommer der så ikke mere

Anmeld

28. juli 2013

MyLove E

dorthemus skriver:

Forstår heller ikke hvorfor børn skal spises af med lort mens de voksne spiser lækker mad det er ikke så tit vi spiser ude, men jeg spørger også om hun kan få en mindre portion fra voksen menuen. Ellers betaler jeg fuld pris ...og kommer der så ikke mere

Hvis vi ville ha pølser og pomfrit ja så var vi jo nok gået på burger bar eller pølsevogn Men de har vel de ting på menuerne fordi fler tallet giber deres børn det?!!!?

Anmeld

29. juli 2013

dorthemus

Tauf skriver:

Hvis vi ville ha pølser og pomfrit ja så var vi jo nok gået på burger bar eller pølsevogn Men de har vel de ting på menuerne fordi fler tallet giber deres børn det?!!!?

Præcis. ...jeg er ikke hellig for vi går også på MacD, men hvis vi tager ud og spiser et ordentlig sted så skal vi begge spise godt

Anmeld

29. juli 2013

MyLove E

dorthemus skriver:

Jep

Præcis. ...jeg er ikke hellig for vi går også på MacD, men hvis vi tager ud og spiser et ordentlig sted så skal vi begge spise godt

Ja det er samme syn vi har herhjemme

Anmeld

29. juli 2013

serinasmor

Hmm ... Vores budget tillader ikke at vi spiser ude så tit, men når det sker spørger vi Serina om hun vil have det samme som mor / far (fortæller hvad det er ) eller den ret der lyder bedst fra "børnemenuen" . Jeg betaler gerne "voksenpris" for hun spiser gladeligt næsten alt og gerne en ganske pæn portion synes et eller andet sted også at børnemenuer er noget fis. Omvendt tror jeg mange forældre hellere vil nyde deres aften ude end bekymre sig om om junior nu også kan lide den bagte havtaske, vietnamesiske forårsruller eller hvad det måtte være. Børnemenuer med pølser og fritter tror jeg dog er på vej væk synes jeg ser flere steder hvor de forsøger at lave "børnevenlige ikke stærke som resten af menuen"-alternativer eller laver halve portioner til halv pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.