Den der aftenflaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

EnSødMor

Hej  

Min pige er 10 måneder lige om lidt, hun får stadig sin ene flaske om aftnen kl. 19.00 inden hun kommer i seng.... Men hun har de sidste par dage rystet på hovedet og vil slet ikke nærme sig den? 

Men jeg er lidt i tvivl? For burde hun ikke skulle ha den indtil hun er 1 år? Eller er det meget forskelligt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

B&J

hvis hun selv nægter den er det fordi hun er mæt og tilfreds så endelig stoppe det ville jeg selv gøre daniel gjorde det her da han var 1år

Anmeld

28. juli 2013

klmf

Min dreng på 6 måneder siger nej tak til flaske også og det er der jo ikke noget at gøre ved, så skal vi heller ikke vænne ham af med den Du skal bare sørge for at give erstatning i grød eller lign. eller give jerndråber for at dække behovet. Dette er nødvendigt indtil 1-års alderen.

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Frk-S skriver:

Hej  

Min pige er 10 måneder lige om lidt, hun får stadig sin ene flaske om aftnen kl. 19.00 inden hun kommer i seng.... Men hun har de sidste par dage rystet på hovedet og vil slet ikke nærme sig den? 

Men jeg er lidt i tvivl? For burde hun ikke skulle ha den indtil hun er 1 år? Eller er det meget forskelligt?  

Vi stoppede med aften og natflasker da vores søn var 9,5 mdr. Han havde allerede sagt nej til dem om dagen et par mdr før.... Så 9,5 mdr var han helt "flaskefri".... SP var helt med på den og foreslog faktisk selv vi stoppede, så tror ikke det er noget problem.... Men vores søn spiste også stort set al mad fra han var 6 mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.