Reagensglasforsøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
19 svar
1 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange forsøg var i igennem før i blev gravide ? 

Og hvor mange børn vil de hjælpe os med at få ? Kan vi kun få hjælp til 1 barn eller hvordan ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Og hvor mange børn vil de hjælpe os med at få ? Kan vi kun få hjælp til 1 barn eller hvordan ? 

Ved os blev det til 5 friske forsøg.. Da der i et ikke vare æg til oplægning og et andet endte med at jeg aborterede.. Normalt har man kun 3 forsøg og nr. 2 barn er for egen regning ved reagensglas..

Anmeld

28. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Var igennem 3...

Blev dog gravid i 1. og 3. forsøg, men første forsøg viste sig at være en GUL, og derfor tæller det vel ikke??

I kan kun få "gratis" hjælp til ét fælles barn. Skal i have flere børn sammen, skal i betale selv. Dog kan i jo ønske at få lagt to æg op i 3. forsøg, og kan være heldige at få tvillinger 

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ved os blev det til 5 friske forsøg.. Da der i et ikke vare æg til oplægning og et andet endte med at jeg aborterede.. Normalt har man kun 3 forsøg og nr. 2 barn er for egen regning ved reagensglas..

Og os der altid har drømt om 3-4 børn :/ Men det er da altid noget vi kan få hjælp til 1 ønskebarn

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Var igennem 3...

Blev dog gravid i 1. og 3. forsøg, men første forsøg viste sig at være en GUL, og derfor tæller det vel ikke??

I kan kun få "gratis" hjælp til ét fælles barn. Skal i have flere børn sammen, skal i betale selv. Dog kan i jo ønske at få lagt to æg op i 3. forsøg, og kan være heldige at få tvillinger 

Så er det da lige før jeg håber på tvillinger Ellers må der jo spares op !

Anmeld

28. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Hehe ja, men man skal dog ikke glemme at der kan være en del komplikationer ved tvillinger 

Dog valgte vi også selv at få lagt to æg op i 3. forsøg, som begge blev til noget - men det ene foster døde i uge 9 uden vi egentlig vidste hvorfor  Så det kan man jo også komme ud for desværre... 

Anmeld

28. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi venter tvillinger.. 

Anmeld

28. juli 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
vi her får 21 førsøg og her være gravid 2 gang som end i sa med tvillinger.. og her være gravid med en hjemmelave en som være en bio og her ikke nók børn
for det lykke for jer

Anmeld

28. juli 2013

Mini us

Vi var igennem 3 insemineringer og blev så gravid ved første reagensglas forsøg. Det skal lige siges at hvis I har nok befrugtede æg til frysning når du er blevet gravid .. så kan i få lagt det/de æg op i fem år efter de er blevet frosset ned..

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Hehe ja, men man skal dog ikke glemme at der kan være en del komplikationer ved tvillinger 

Dog valgte vi også selv at få lagt to æg op i 3. forsøg, som begge blev til noget - men det ene foster døde i uge 9 uden vi egentlig vidste hvorfor  Så det kan man jo også komme ud for desværre... 

Det ved jeg udemærket godt, det skræmmer mig os lidt. Men håber da at vi er heldige at få i hvert fald 2 børn, om det så bliver tvillinger eller hvordan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.