Su!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

hej jeg er enlig og mor til 2 børn. Starter uddannelse og ser at jeg kun får 7300 udbetalt her den 31 kan det virkelig passe jeg får så lidt udbetalt? og jeg har søgt lån plus enlig forsørger tillæg og alt hvad jeg kan søge jeg får 4300 i su og 2600 i lån.. og det er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

hej jeg er enlig og mor til 2 børn. Starter uddannelse og ser at jeg kun får 7300 udbetalt her den 31 kan det virkelig passe jeg får så lidt udbetalt? og jeg har søgt lån plus enlig forsørger tillæg og alt hvad jeg kan søge jeg får 4300 i su og 2600 i lån.. og det er det

Der kan være sket fejl, så giv dem et kald når de åbner op for tlferne igen 

Anmeld

28. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er højst sandsynligt en fejl, eller også har de ikke behandlet det andet du søgte færdigt. Jeg ville ringe til dem imorgen 

Anmeld

28. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Det lyder forkert.
Nu er det noget tid siden men da jeg modtag su som enlig forsørger fik jeg ca 8700,- udbetalt og det var uden lån.

- har du husket at godkende din låneplan efter du har fået brev/mail om at du er blevet bevilliget din su?

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Der er sket en fejl. Kan se, at du ikke har fået dobbelt su, som du bør som enlig, og derfor kun har fået udbetalt alm. SU og lån. Sådan læser jeg det i hvert fald når du skriver 4300 i SU+lån. Derudover kan du også søge forhøjet lån som enlig, ved ikke om du er klar over dette? Men ring ind til dem så du kan få rettet fejlen, for det er i hvert fald for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.